  • 21. Data: 2014-09-12 01:27:24
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KOMTUR" <k...@o...pl> wrote in message
    news:lut2mc$qin$1@node1.news.atman.pl...

    > Zrobił już rok temu w Note 3 i to IMHO lepiej.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=AaDUOCStWyo
    >
    > Można oglądać od około 4 minuty

    No fajnie... plus jest że widać w tym trybie cały ekran, a minus
    taki że tracisz rozdzielczość i rozmiar tam gdzie nie musisz tracić.

  • 22. Data: 2014-09-12 01:34:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    K <...@...c> wrote:

    > mowimy o telefonie z bebechami nexusa4 (2012) w cenie 55" tv?

    Tak się może głupio zapytam: jaki sens ma porównywanie ceny smartfona do
    ceny 55" telewizora?

    Sam tą głupotę wymyśliłeś czy bezmyślnie za kimś powtarzasz?

    Co do Nexusa - nie wiedzialem ze Nexus 4 już w 2012 miał na pokładzie
    64-bitowy procesor, ale skoro tak, to rzeczywiscie nie ma co przepłacać
    :-)))

  • 23. Data: 2014-09-12 11:58:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No jak to po co? Mówimy o użyciu jednej ręki. Nie da się?

    a ja się pytam po co? Pomijając już to, że będziesz dodatkowo klikał
    co chwila by przeleźć z jednej części ekranu do drugiej?

    > Za duży ekran na zasięg kciuka to jest *realny* problem.
    > Nie udawaj że go nie dostrzegasz.

    podawałem Ci reklamę iP4 w której Twoja-Ukochana-Firma udowadniała, że
    tak duży telefon jest bez sensu. A teraz rozwiązuje ten problem, którego
    nie powinno być.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-09-12 15:26:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 13:38, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tak wiec slabe partie zanikaja, ich dzialacze odchodza do innych
    > zajec, albo przylaczaja do silniejszych partii, i wyrastaja dwie
    > podobnie silne partie.
    > Ktore sie staraja przypodobac wyborcy, wiec zdobywaja po ok 50%.
    >
    > W telefonach, a takze innych towarach, jest troche podobnie.
    > Co z tego ze smartfon dobry, skoro malo popularny ? Programisci inni
    > wybieraja sobie popularne platformy, niepopularne pozostaja niepopularne.
    > Maly zbyt to tez wysoki koszt R&D po podzieleniu itp.
    >
    > Zreszta to sie rozbudowalo - trzeba naprawde olbrzymie pieniadze

    Akurat ja odnoszę wrażenie że zarówno wybrane firmy produkujące telefony
    jak i politykę ktoś sztucznie promuje. Pewnie nie uwierzysz, ale widząc
    dwa razy w telewizji Korwina Mikke powiedziałem do znajomych - "oho,
    zmienik Palikota się pojawił". Myślisz że to ludzie (Polacy) nagle tak
    sami z siebie zaczęli oddawać głosy ma Korwina i jego partię.?

    Telefony, był u mnie kolega , posiadacz SGS4.. Z ciekawości przez pół
    godziny porównywałem go ze swoim sprzętem. Takim za 1/3 ceny owego
    Samsunga. I wiesz co, nic ale to absolutnie żadnej wyższości owego
    sprzętu nad moim nie zauważyłem.. Tylko na papierze specyfikacja
    bardziej okazała. Pytanie - dlaczego komentujących owego Samsunga na
    MGM jest kilkuset a mojego telefonu tylko 8miu? Skąd te kolejki w
    przedsprzedażach?

  • 25. Data: 2014-09-12 15:33:49
    Od: Netx <n...@c...pl>

> [...]
    prostocie
    > rozwiązanie w iPhone6 wywoływanie deukrotnym dotknięciem guzika Home:

    Mam Galaxy S5. Wypuszczony był on (jako "flagowiec") w marcu a więc
    przed iPhone 6 i ma lepszą moim zdaniem niż w iPhone obsługę jedną ręką.
    Lepszość przejawia się tym, że można dostosować wielkość ekranu w trybie
    "jednej ręki", oraz włączanie tego trybu jest łatwiejsze (patrz filmy
    youtube). Apple nawet nie umiał skopiować porządnie pomysłu Samsunga.

    Samsung S5 G900F nie jest całkiem bez wad ale ty nie wiesz nawet gdzie
    ich szukać, podczas gdy o iPhone można przeczytać nawet na tej grupie o
    takich wadach że od razu się odechciewa go mieć.

    Apropo mam pytanie czy możesz wyjaśnić dlaczego w iPhone nie ma gniazda
    na kartę pamięci? Czy chodzi tylko o skok na kasę (ceny modeli z większą
    pamięcią)? Bo wydaje się to trochę nieprawdopodobne żeby chodziło tylko
    o wydębienie dodatkowej kasy od klientów, więc pytam trochę z ciekawości.

  • 26. Data: 2014-09-12 15:55:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > a ja się pytam po co? Pomijając już to, że będziesz dodatkowo klikał
    > co chwila by przeleźć z jednej części ekranu do drugiej?

    No choćby po to, że drugą ręką trzymasz się np uchwytu w autobusie...

    To jest jakiś tam kompromis.

  • 27. Data: 2014-09-12 16:42:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No choćby po to, że drugą ręką trzymasz się np uchwytu w autobusie...

    i wtedy na pewno będę wypełniał formularze webowe w komórce.

    > To jest jakiś tam kompromis.

    według Apple taki telefon jest bez sensu i nie ma powodu by istniał. Jak
    widać klienci uważają co innego i trzeba podkulić ogonek i zrobić coś co
    jest "nikomu" nie potrzebne

  • 28. Data: 2014-09-12 17:05:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Netx <n...@c...pl> wrote:

> [...]
    > "jednej ręki", oraz włączanie tego trybu jest łatwiejsze (patrz filmy
    > youtube). Apple nawet nie umiał skopiować porządnie pomysłu Samsunga.

    Sądzę że nie możesz stwierdzić "nie umial" tylko na podstawie tego że tego
    nie zrobił, może nie chciał kopiować. Może rozwiązanie swoje uważają za
    lepsze...

    > Samsung S5 G900F nie jest całkiem bez wad ale ty nie wiesz nawet gdzie
    > ich szukać, podczas gdy o iPhone można przeczytać nawet na tej grupie o
    > takich wadach że od razu się odechciewa go mieć.

    Nie znam takich wad które sprawiają ze odniechciewa sie go miec... O czym
    konkretnie myślisz?

> [...]
    > pamięcią)? Bo wydaje się to trochę nieprawdopodobne żeby chodziło tylko o
    > wydębienie dodatkowej kasy od klientów, więc pytam trochę z ciekawości.

    Mysle, ze nadrzędną dewizą Apple jest tworzyć urządzenia przyjazne dla
    użytkownika. Ta dewiza skutkuje finansowo. Unikają niepotrzebnych
    komplikacji bo obniżają one ogólne zadowolenie z użytkowania ich sprzętu.
    Ich filozofia polega na maksymalnym zaspokojeniu potrzeb typowego
    użytkownika, jedną z tych potrzeb definiując jak system mający tylko tyle
    funkcjonalności i konfigurowalności ile jest potrzebne i ani trochę więcej,
    a że kilku geeków i nerdów nie będzie zadowolonych... Too bad!

    Sądzę, że Apple zauważył trzy rzeczy:

    1. Większość (zdecydowana) użytkowników smartfonów (nawet mając gniazdko SD
    card) nie używa tej funkcji. Też sam to obserwuję...

    2. Dodanie obsługi zewnętrznej karty pamięci zwiększa koszty produkcji,
    komplikuje hardware, komplikuje software a wszelkie komplikacje tego typu
    nie są mile widziane w konstrukcjach Apple.

    3. Mały procent użytkowników ktorzy rzeczywiście wykorzystaliby większą
    pamięć masową skłonni sa zaplacić więcej, zwłaszcza jesli dodatkowa pamięć
    obsługiwana byłaby bezproblemowo i bez zbędnych komplikacji i warunków.

    Widząc te rzeczy wybór jest prosty.

  • 29. Data: 2014-09-12 17:12:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i wtedy na pewno będę wypełniał formularze webowe w komórce.

    Dlaczego nie?

    Ja tak rezerwowałem na iPhone4 hotel w Banff, Canada będąc w gondoli jadąc
    na górę trzymając narty w jednej ręce a w drugiej wstukując daty pobytu, i
    nazwisko, telefon.

    > według Apple taki telefon jest bez sensu i nie ma powodu by istniał. Jak
    > widać klienci uważają co innego i trzeba podkulić ogonek i zrobić coś co
    > jest "nikomu" nie potrzebne

    Ewolucja właśnie na tym polega: presja srodowiska wymusza zmiany i
    kierunkuje postęp.

  • 30. Data: 2014-09-12 18:00:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Widząc te rzeczy wybór jest prosty.