  • 51. Data: 2014-08-28 18:19:01
    Temat: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-28 16:45, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53fe2067$0$3046$6...@n...neostrada.pl

    > http://pclab.pl/news59339.html <-- Desire
    >
    > Niestety Android 4.x i 1 GB RAM.

    Piszac Desire mam na mysli Desire

    > Podobnie wygląda szukanie pozostałych. (zwykle mają LTE)

    Defy i LTE????

  • 52. Data: 2014-08-29 00:42:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 12:46:59 +0200, Chris napisał(a):

    > Bo są dwa rodzaje Chińszczyzny:
    >
    > 1. Tani Chińskie gów..no (Samosong, HTCos, S0NY, PANASŁONIC itp .._)
    > 2. Dobra markowa Chińszczyzna (np. Lenowo, Xiaomi, ZTE itp ..)

    Bo naśś klijent naśśśś pannnnn...
    Gówno zamówisz - gówno dostaniesz.
    SISO: Shit in - shit out - jak mawiają rosjanie.

    > ps. Dodać można jeszcze Chińskie zupki i sajgonki ale to już jak kto
    > lubi :)

    ... z Radomia
    A sajgonki najczęściej z Wólki Kosowskiej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 53. Data: 2014-08-29 09:46:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-27 15:29, atm pisze:

> [...]
    > metalowa i to nie jakas alu wydmuszka ale konkretna blacha, chyba
    > stalowa. Przez co tez odpowiednio wazy. Niestety wyswietlacz dla
    > przykladu ma strasznie slabe kąty widzenia. Nie wiem czy kiedykolwiek
    > widzialem wyswietlacz tak slaby pod wzgledem kątow. Druga rzecz, ktora
    > mnie zakoczyla to zmieniajacy sie codziennie mac adres. To jakis
    > specjalny ficzer?
    > Trzecia, to brak opcji aktualizacji. Po prostu nie ma tej pozycji w menu.
    > Wg mnie zakup niefirmowego chinczyka to w duzym stopniu loteria
    > zarowno pod wzgledem jakosci jak i projektu.

    Była mowa tylko o "chińskich wynalazkach" i do takich odnosi sie autor,
    nie wyraził się ale widocznie gotowy jest zaakceptować wynalazki rodem z
    Singapuru, Tajwanu (choć to też Chiny, to jednak są postrzegane jako
    inne Chiny), czy z innych krajów.

  • 54. Data: 2014-08-29 13:20:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-08-28 16:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    > Wszystko to komorce nie sluzy ... ale tato nadal uzywa Siemensa ME45,
    > ilez to bydle ma juz lat ... ze 12 ?

    Smartfony niestety nie mają szans tyle żyć. Mają dużą płytkę, cieniutką
    obudowę, z przodu zamiast obudowy na całęj powierzchni wyświetlacz.
    Płytki w środku są narażane na odkształcenia. W dodatku duża wydajność
    to lokalne wydzielanie ciepła. No i wyświetlacz narażony na uszkodzenia.

    > A na smietnik trafi najwyrazniej z powodu niedostepnosci bateryjki :-(

    Jak jast przywiązany do klawiaturkowych to może kupić Samsunga B2710.
    Pewnie też wytrzyma lata.
    W mojej rodzinie z reguły komórki nie mają szans za bardzo się
    zestarzeć. Z około 10 komórek leżących w szufladach tylko Nokia 6630
    jest sprawna. Pozostałe miały uszkodzenia po okresie użytkowania około
    3-4 lat. I to zarówno zwykłe jak i smartfony.

    --
    pozdrawiam
    MD