  • 11. Data: 2020-03-20 16:30:12
    Temat: Re: Arduino
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-03-19 o 21:07, Kaczin pisze:

    >No jak to co? Sprzętowe Hellow world, czyli zamrugać LED-em.

    Na dwa dni moze starczy.

    Od razu z LED
    https://botland.com.pl/pl/plytki-zgodne-z-arduino-cy
    tron/12415-cytron-maker-uno-zgodny-z-arduino.html

    Ale potem ...
    https://pl.farnell.com/kitronik/4502/mearm-robot-cla
    ssic-maker-kit/dp/3021727

    Chyba, ze mu sam cos z drewna wystrugasz :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-03-20 18:44:57
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-03-20 16:30, J.F. wrote:
    (ciaaap)

    > Chyba, ze mu sam cos z drewna wystrugasz :-)

    Inaczej mówiąc:
    "Zostań Dżepettem w swoim domu!"

    W.

  • 13. Data: 2020-03-20 22:01:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 16:30, J.F. pisze:
> [...]
    > https://pl.farnell.com/kitronik/4502/mearm-robot-cla
    ssic-maker-kit/dp/3021727

    > Chyba, ze mu sam cos z drewna wystrugasz :-)

    Już dioda mruga!
    Ale rozczarowany jestem płytką stykową. Tak wszystkie mają, że
    połączenia tymi kabelkami takie niepewne?
    Nie wyobrażam sobie czegoś większego na płytce. Nie do poszukania który
    nie styka.

    Robert

  • 14. Data: 2020-03-21 09:51:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2020 18:44:57 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Inaczej mówiąc:
    > "Zostań Dżepettem w swoim domu!"

    No, Robert ma nowoczesny warsztat stolarski, to mozliwosci robienia
    zabawek wieksze ...

    J.

  • 15. Data: 2020-03-21 13:55:16
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 20.03.2020 22:01, Robert Wańkowski wrote:

    > Ale rozczarowany jestem płytką stykową. Tak wszystkie mają, że
    > połączenia tymi kabelkami takie niepewne?
    > Nie wyobrażam sobie czegoś większego na płytce. Nie do poszukania który
    > nie styka.

    Może masz jakąś niskiej jakości? Albo kabelki?
    A typowe rezystory jak wpinasz? Łączy?
    Ja mam coś takiego:
    Bread Board MODEL:DS1136-12
    Łącze krosówką telefoniczną - to są dosyć grube i twarde druciki w
    izolacji chyba cynowane.
    Nie robiłem niczego super zaawansowanego, ale jakaś atmega plus dwa
    scalaczki - nie przypominam sobie żeby mi coś nie łączyło.

    --
    Mirek.