  • 1. Data: 2020-03-14 17:37:53
    Temat: manetka na halotronie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jest taka manetka.
    https://magma.sklep.pl/product-pol-3815-Manetka-z-os
    lonka-z-diodami-manetka-uniwersalna-na-napiecie-24V-
    raczka-gazu-do-skutera-quada-diody.html

    Sygnał idący z niej do sterownika to może być 0-5 V?
    Jest zbyt agresywna i dzieciak się boi. :-)

    Można dzielnikiem napięcia coś poprawić?

    Robert

  • 2. Data: 2020-03-14 17:55:45
    Temat: Re: manetka na halotronie
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/03/2020 17:37, Robert Wańkowski wrote:
    > Sygnał idący z niej do sterownika to może być 0-5 V?

    Piszą że hallotronowa. Masz jakiś schemat?

    > Można dzielnikiem napięcia coś poprawić?

    Trudno powiedzieć, ale jesli to faktycznie goły czujnik hallotronowy to
    może być różnie.

    Możesz coś mierzyć, czy odpada?

  • 3. Data: 2020-03-14 18:01:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-14 o 17:55, heby pisze:

    > Piszą że hallotronowa. Masz jakiś schemat?

    Ja na razie w sieci nic nie znalazłem. Wtyczki do wpięcia, to w
    instrukcji pewnie nie opiszą pinów. A tym bardziej co się na nich pojawia.

    > Trudno powiedzieć, ale jesli to faktycznie goły czujnik hallotronowy to
    > może być różnie.

    Na manetce ze zdjęcia widzę LED-y. To pewnie tam jest coś więcej niż san
    halotron.

    > Możesz coś mierzyć, czy odpada?

    Jutro motorek będzie u mnie. To pomierzę.

    Robert

  • 4. Data: 2020-03-19 14:20:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Wańkowski napisał(a) :
    > Jest taka manetka.
    > Jest zbyt agresywna i dzieciak się boi. :-)

    Ale, że jak? Warczy i szczerzy zęby? :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65