  • 31. Data: 2010-06-03 19:23:20
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 19:21, Jurand wrote:

    > Daje gwarancję na rozrząd. Oznacza to, że jeśli z jakiegokolwiek powodu
    > ten rozrząd strzeli, to doprowadzają Ci wszystko wskutek tego uszkodzone
    > do porządku. Nawet jeśli wymagałoby to wymiany całych głowic.

    albo pięknie się wyprą, tłumacząc, że to nie ich wina... gdybanie.
    Osobiście byłem świadkiem, bo akurat pracuję w pobliżu jednego ASO, jak
    mechanik urwał jakąś mega drogą śrubę i kazali klientowi płacić za jej
    "wyciąganie" + koszty samej śruby. Przy takich cenach to troche nie fair.

    > Więc nie traktuj, z łaski swojej, wszystkich swoją miarą - są ludzie,
    > których stać na wydanie xxx pln w ASO w zamian za spokój święty z
    > ewentualnymi komplikacjami po naprawie.

    sprawa dyskusyjna odnośnie świętego spokoju przy wydaniu xxx pln w ASO.
    Oczywiście nie traktuję wszystkich swoją miarą - to Ty lub inni
    traktujecie mnie swoją, drwiąc z faktu napraw u, jak to ująłeś, pana
    Mietka w garażu...

    > Sprawdzaj.

    mi wystarczy cena wymiany w moim aucie...

  • 32. Data: 2010-06-03 19:46:33
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > albo pięknie się wyprą, tłumacząc, że to nie ich wina... gdybanie.

    Nie mogą się wyprzeć - masz gwarancję na to i tyle. Ich części, ich robota,
    ich problem. Właśnie na tym polega cały widz.

    > Osobiście byłem świadkiem, bo akurat pracuję w pobliżu jednego ASO, jak
    > mechanik urwał jakąś mega drogą śrubę i kazali klientowi płacić za jej
    > "wyciąganie" + koszty samej śruby. Przy takich cenach to troche nie fair.

    A urwał ją z jakiego powodu? JEśli była tak zapieczona, że nie dało się jej
    inaczej odkręcić, tylko trzeba było urwać i rozwiercić otwór?

> [...]
    > Oczywiście nie traktuję wszystkich swoją miarą - to Ty lub inni
    > traktujecie mnie swoją, drwiąc z faktu napraw u, jak to ująłeś, pana

    Bo wszystko u pana Mietka jest super, dopóki pan Mietek nie popełni błędu,
    który mógłby go trzepnąć po kieszeni. Wtedy się dowiadujesz, co mu możesz
    zrobić. Oczywiście nie jest tak w 100% przypadków, ale jednak w znakomitej
    większości.

    > mi wystarczy cena wymiany w moim aucie...

    To nie podważaj.

    Jurand.

  • 33. Data: 2010-06-03 20:41:54
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Spróbuj w Denso (dawne Mabi) z sieci Bosch Service na Bielanach.
    Ale nie musi być tanio.

    -----

  • 34. Data: 2010-06-03 21:11:53
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 19:46, Jurand wrote:

    > Nie mogą się wyprzeć - masz gwarancję na to i tyle. Ich części, ich
    > robota, ich problem. Właśnie na tym polega cały widz.

    własnie sprawdziłem ceny silników do mojego auta - wahają się w
    granicach 1500-2500 zł za silnik z pełnym osprzętem, a więc jak dają
    taką cenę, to rzeczywiście ich stać na remont/kupno drugiego silnika do
    mojego auta (używki), tyle samo pewnie w normalnym warsztacie kosztuje
    remont silnika w razie kolizji przy pęknięciu paska rozrządu.

    > A urwał ją z jakiego powodu? JEśli była tak zapieczona, że nie dało się
    > jej inaczej odkręcić, tylko trzeba było urwać i rozwiercić otwór?

    nie przysłuchiwałem się dokładnie sytuacji, widziałem tylko ze klient
    miał buraka ze złości, a mechanik na luzie. Nawet jeśli urwać i
    rozwiercić otwór to chyba nie dawać po kieszeni klientowi za to? W
    każdym razie nie wątkuję dalej o tym bo nie wiem, a zmyslać nie będę.

> [...]
    > błędu, który mógłby go trzepnąć po kieszeni. Wtedy się dowiadujesz, co
    > mu możesz zrobić. Oczywiście nie jest tak w 100% przypadków, ale jednak

    masz rację. Mogę skorzystać, też z ASO i zapłacić jak za cały silnik na
    szrocie :)

    > To nie podważaj.

    przy okazji sprawdzę z głupiej ciekawości :)

  • 35. Data: 2010-06-03 21:48:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Jun 2010 21:11:53 +0200, Olek wrote:

> [...]
    >granicach 1500-2500 zł za silnik z pełnym osprzętem, a więc jak dają
    >taką cenę, to rzeczywiście ich stać na remont/kupno drugiego silnika do

    Ale oni nie moga ci wstawic uzywki, a przynajmniej nie powinni.
    A porzadny remont na czesciach z ASO - majatek :-)

> [...]
    >rozwiercić otwór to chyba nie dawać po kieszeni klientowi za to? W
    >każdym razie nie wątkuję dalej o tym bo nie wiem, a zmyslać nie będę.

    No coz, klient mogl uwazac ze placi i wymaga, byc moze slusznie ..

    J.

  • 36. Data: 2010-06-04 19:55:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > Hahahah, to nie są żadne argumenty - każdy warsztat może ci zamówić
    > części i szybko wykona usługę, a samochód odstawić nawet pod dom, a ty
    > naiwniak myślisz, że tak potrafi tylko ASO i płacisz im jak frajer 10
    > razy więcej... Przy okazji - myślisz, że na czym polega reklamacja w ASO

    Jak dorosniesz to (moze) zrozumiesz ze cudzy portfel to nie twoja
    sprawa. Narazie piszesz jak typowy gowniarz, co wsuwa BigMaca w
    samochodzie i wytyka palcem tych ktorych stac na obiad za 150pln w
    restaurcji. Przeciez w jedym i drugim przypadku chodzi o to samo,
    zaspokojenie głodu.
    A teraz EOT bo szczekasz jak dorosli rozmawiaja.