  • 1. Data: 2010-06-02 07:41:38
    Temat: Sonda lambda - producent
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    Muszę wymienić sondę lambda.
    I pytanie: jakiego producenta wybrać, wiem że NGK lub Bosch są dobrymi ale
    też mają swoją cenę. Słyszałem także o Denso ( np.
    http://www.allegro.pl/item1026961175.html ) czy warto to kupić, nie wiem
    jak z jakością ale cena połowę niższa.

    Czy ewentualnie innego producenta polecacie.

    P.S. Nie mam Punto więc nie boje się że ukradną :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 2. Data: 2010-06-02 10:02:03
    Temat: Re: Sonda lambda - producent
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I pytanie: jakiego producenta wybrać, wiem że NGK lub Bosch są dobrymi ale
    > też mają swoją cenę. Słyszałem także o Denso ( np.

    kup dobrą sonde.
    warto zaplacic wiecej, bo przy badziewiu zaplacisz 2 razy.
    kup uniwersalną naprzyklad. [wtyczke przepinasz na szybkozlaczce]
    niewiem ile kosztuje ta konkretna ale bosch 4 przewodowy jaki kupowalem
    jakis czas temu to wydatek ~ 200-220 zł.

    kupilem wczesniej delphi, i po zalozeniu okazalo sie ze srednio
    dziala -lepiej niz padnięta, ale nie tak jak trzeba]
    te ngk za 100 zl też sobie odpuść odrazu.
    chyba że ja trafilem na jakies badziewia,

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 3. Data: 2010-06-02 16:51:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartek" <N...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > niewiem ile kosztuje ta konkretna ale bosch 4 przewodowy jaki kupowalem
    > jakis czas temu to wydatek ~ 200-220 zł.

    Dobrej nie warto bo i tak ukradna.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-06-02 17:23:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

  • 5. Data: 2010-06-03 11:22:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > jak z jakością ale cena połowę niższa.
    >
    > Czy ewentualnie innego producenta polecacie.
    >
    > P.S. Nie mam Punto więc nie boje się że ukradną :)

    np. 2 Omedze 2,0 16V jak nie kupisz oryginalnej ... to mozesz zapomnieć o
    prawidłowym działaniu ...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 6. Data: 2010-06-03 21:43:40
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 11:22:12 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > np. 2 Omedze 2,0 16V jak nie kupisz oryginalnej ... to mozesz zapomnieć o
    > prawidłowym działaniu ...

    A jaka w takim razie jest oryginalna ? Bo to co jest na aukcji (Denso)jest
    w opakowaniu GM.