  • 1. Data: 2015-07-08 21:53:55
    Temat: Astra 2005r Kombi 1.6 Twinport ECOTEC 105KM
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Astra 2005r Kombi 1.6 Twinport ECOTEC 105KM
    1.6 Twinport 105 KM Z16EXP, 150 Nm/3900 rpm

    Ostatnio widziałem takie cudo. Zastanowiło mnie.

    - wibracje na pedale przy zwalnianiu sprzęgła (tylko pierwszy bieg)
    - bardzo niekorzystne pierwsze wrażenie słabości silnika

    - spadek obrotów i dorównanie po odkręceniu korka oleju. Po zakręceniu
    znowu tąpnięcie i stabilizacja (tak ma być? zepsuta odma?)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.