  • 1. Data: 2010-06-03 16:53:33
    Temat: Astra II - gdzie czujnik wskaznika zewnetrznej temp?
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Witam!
    przestalo pokazyywac mitemp zewnetrzna w astra II
    czy wiecie moze gdzie jestczujnik temp zewnetrznej?

    pozdraiwam

  • 2. Data: 2010-06-03 17:04:40
    Od: "Jarek" <j...@e...pl>

    > przestalo pokazyywac mitemp zewnetrzna w astra II
    > czy wiecie moze gdzie jestczujnik temp zewnetrznej?

    Miedzy zderzakiem a chlodnica, na srodku.

  • 3. Data: 2010-06-03 18:09:09
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Miedzy zderzakiem a chlodnica, na srodku.

    dziekuje serdecznie za pomoc

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-06-03 18:56:08
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Niesamowite, w tak maly otworek wpadl
    kamyk i uszkodzil go :)

    otwr to moze 5mm x 5mm

  • 5. Data: 2010-06-03 21:39:26
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 18:56:08 +0200, amir napisał(a):

    > Niesamowite, w tak maly otworek wpadl
    > kamyk i uszkodzil go :)
    >
    > otwr to moze 5mm x 5mm

    A ile lat ma Astra ?

    Bo u mnie po około 9 latach czujnik przestał działać i pokazywał w zimie
    +52 st C.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 6. Data: 2010-06-03 22:23:06
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Bo u mnie po około 9 latach czujnik przestał działać i pokazywał w zimie
    > +52 st C.

    lat ma 9
    ale wyglada mejsce mocowania
    w sordku jest czujka mierzaca temp, tak wydaje mi sie
    i jest po prostu uszkodzona fizycznie odlamany kawalek plastiku

    czasami jak zalalem to pokazywalo glupoty
    ale do tej porty bylo ok
    na allego po 19zl oryginal siemensa wiec nie a tragedi
    + wysylka kurierem 15zł

    pozdrawiam