  • 1. Data: 2010-06-03 16:47:29
    Temat: Badanie techniczne przegapione
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć.
    Jaka jest procedura w przypadku gdy przegapiłem badanie techniczne, a
    jednocześnie skończyły mi się miejsca na wpisy w DR.
    Najpierw na badanie i z kwitkiem po nowy dowód, czy jakaś inna droga?

    Pozdrawiam
    charwel

  • 2. Data: 2010-06-03 16:57:42
    Temat: Re: Badanie techniczne przegapione
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    charwel (Oo)==::: w <news:hu8fa7$hl0$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > jednocześnie skończyły mi się miejsca na wpisy w DR.
    > Najpierw na badanie i z kwitkiem po nowy dowód, czy jakaś inna droga?

    Lawetą na badanie, z kwitkiem do WK w celu wypełnienia wniosku o wymianę DR.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-06-03 17:02:13
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-03 16:57, 'Tom N' pisze:

    > Lawetą na badanie, z kwitkiem do WK w celu wypełnienia wniosku o wymianę DR.

    Dziękuję i pozdrawiam

    charwel

  • 4. Data: 2010-06-03 17:07:24
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello charwel (Oo)==::: !:

    > Dziękuję i pozdrawiam

    Za lawetę ???? Możesz pojechać normalnie, jeśli autko sprawne. Co
    najwyżej zabiorą DR, i tak do wymiany :-D ! Diagnosta się nie czepia.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2010-06-03 17:16:28
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-03 17:07, Grzegorz pisze:
    > Hello charwel (Oo)==::: !:

    > Za lawetę ???? Możesz pojechać normalnie, jeśli autko sprawne. Co
    > najwyżej zabiorą DR, i tak do wymiany :-D ! Diagnosta się nie czepia.
    >
    > pzdrw.

    I tak bym nie pojechał lawetą ;)

    Podziękowałem za info, że pierwszy przegląd, a później wymiana.

    Pozdrawiam
    charwel:)

  • 6. Data: 2010-06-03 18:33:15
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 17:07, Grzegorz wrote:

    > Za lawetę ???? Możesz pojechać normalnie, jeśli autko sprawne. Co
    > najwyżej zabiorą DR, i tak do wymiany :-D ! Diagnosta się nie czepia.

    Ty wujek "dobra rada" - tylko jak już mu tak "radzisz" to napisz, że
    jadąc pojazdem nie dopuszczonym do ruchu (a takim jest pojazd bez
    ważnych badań technicznych) gdy spowoduje wypadek to jest traktowany jak
    przestępca, nawet jeśli nie jest to z jego winy.

  • 7. Data: 2010-06-03 18:52:25
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > technicznych) gdy spowoduje wypadek to jest traktowany jak przestępca, nawet

    Z jakiego artykułu jest to przestępstwo? Mam tylko prośbę, byś odpowiedział,
    zanim nasi (p)osłowie na coś takiego wpadną :)

    Mam wrażenie, że słyszałeś, że gdzieś dzwonią, tylko nie wiesz co i gdzie.

  • 8. Data: 2010-06-03 19:01:31
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 18:52, s...@a...pl wrote:

    > Z jakiego artykułu jest to przestępstwo? Mam tylko prośbę, byś
    > odpowiedział, zanim nasi (p)osłowie na coś takiego wpadną :)

    proponuję zadzwonić na infolinię Policji i się spytać...

    > Mam wrażenie, że słyszałeś, że gdzieś dzwonią, tylko nie wiesz co i gdzie.

    A ja mam wrażenie że komuś się wydaje, że to jest bezkarne. Jedziesz
    sobie autem bez przeglądu, wjeżdża w Ciebie ciężarówka wymuszając
    pierwszeństwo, albo wyskakuje Ci człowiek w miejscu niedozwolonym i go
    potrącasz. Kto jest winny?

  • 9. Data: 2010-06-03 19:21:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jun 2010 19:01:31 +0200, osobnik zwany Olek
    wystukał:

    sprawdziłeś?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2010-06-03 19:26:45
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 19:21, masti wrote:

    > sprawdziłeś?

    sprawdź osobiście, później zadawaj mi pytania...