  • 31. Data: 2019-01-26 20:37:53
    Temat: Re: Asystent Google
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-26 o 09:54, Trybun pisze:
    > Google Now
    To ile było tych wersji? Czy to różne rzeczy są?
    Ok Google
    Asystent Google
    Google Now

    To jakieś wersje rozwojowe. Bo do każdej się gada i ma rozumieć co się
    gada i sensownie odpowiadać ludzkim głosem.

    Robert

  • 32. Data: 2019-01-26 21:55:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    >
    > To jakieś wersje rozwojowe. Bo do każdej się gada i ma rozumieć co się
    > gada i sensownie odpowiadać ludzkim głosem.

    To jest przeznaczone dla niewidomych.

    --
    animka

  • 33. Data: 2019-01-27 09:40:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > To jakieś wersje rozwojowe. Bo do każdej się gada i ma rozumieć co się
    > gada i sensownie odpowiadać ludzkim głosem.

    Dwie. "Ok Google" to nie program.

  • 34. Data: 2019-01-27 22:21:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-26 o 21:55, Animka pisze:

    > To jest przeznaczone dla niewidomych.

    No i stałem się niewidomym bo od lat ustawiam budzik/timer głosem :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 35. Data: 2019-01-27 22:27:34
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-26 o 09:54, Trybun pisze:

    > W takiej formie jak dzisiaj był od zawsze w moim telefonie, tylko że
    > działał wtedy gdy był ustawiony język angielski. Po polsku działał tylko
    > Google Now, podobna aplikacja jednak nie to samo.

    Ja nie śledzę nazw aplikacji / wersji itp. Z punktu widzenia użytkownika
    wydaje się to być tym, co od dawna istnieje. Czyli mówisz "ok google" i
    pytasz o różne rzeczy, wydajesz polecenia.

    Czy teraz mogę odinstalować lewy ekran z bzdurnym a'la Pudelek newsami a
    sterowanie głosem pozostanie?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2019-01-27 22:50:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-27 o 23:21, Marek S pisze:

    > No i stałem się niewidomym bo od lat ustawiam budzik/timer głosem :-D

    Czy przepracowałbyś się jako widomy ustawiając alarm ręcznie?

    --
    animka

  • 37. Data: 2019-01-28 20:07:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 21:27, Marek S pisze:

    > Rozumiem, że sypiasz na łożu madejowym bo w zwykłym łóżku byłoby zbyt
    > łatwo? :-D

    Ja nie z pałacu :-)

    --
    animka