  • 1. Data: 2015-04-29 13:40:49
    Temat: Z cyklu : Dresolot
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Ech, samo życie ;-) :

    http://youtu.be/QDWme2ZsL08 - nieco przydługawe, te światła mają długi cykl.

    Pasowałoby jakiś paralizator ze sobą wozić ... a gościowi paczkę
    prezerwatyw !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2015-04-29 13:43:55
    Temat: Re: Z cyklu : Dresolot
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > http://youtu.be/QDWme2ZsL08 - nieco przydługawe, te światła mają długi cykl.
    >
    > Pasowałoby jakiś paralizator ze sobą wozić ... a gościowi paczkę
    > prezerwatyw !

    Co BMW robi z człowieka :).

    Endriu

  • 3. Data: 2015-04-29 15:00:28
    Od: "Jamjest" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > http://youtu.be/QDWme2ZsL08 - nieco przydługawe, te światła mają długi cykl.
    >
    > Pasowałoby jakiś paralizator ze sobą wozić ...

    Nadaje się do przesłania na policję.

  • 4. Data: 2015-04-29 17:37:38
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Jamjest pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Nadaje się do przesłania na policję.

    Wiesz, chyba bardziej do psychiatry.

    Nie było żadnego realnego zagrożenia, przejechał tylko pierwszy
    sygnalizator na czerwonym - szkoda czasu na zeznania.

    Szkoda tylko, że przez takich jełopów potem co zmianę świateł to z tych
    terenów przemysłowych o połowę mniej aut wyjedzie. A mógł dodać gazu,
    nikt by na niego nawet światłami nie mrugnął. Ale jemu się nie spodobało
    moje trąbienie - jak się zagapił.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2015-04-30 03:48:53
    Od: "Jamjest" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Grześ" <b...@b...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > terenów przemysłowych o połowę mniej aut wyjedzie. A mógł dodać gazu,
    > nikt by na niego nawet światłami nie mrugnął. Ale jemu się nie spodobało

    Realne zagrożenie to było. Mogli być piesi na przejściu, pojazdy z naprzeciwka.

    Przejechanie czerwonego światła.
    Przejechanie podwójnej ciągłej.
    Omijanie przed przejściem dla pieszych.
    Tamowanie ruchu.
    Agresywne zachowanie.

    Facet z krótkim ch...m - BMW i zachowanie.
    Widać, że zna to skrzyżowanie i dla niego
    taka jazda "to normalka".
    Nie ma zgłoszenia, więc taki nadal będzie tak jeździł.

  • 6. Data: 2015-04-30 11:51:06
    Od: p...@g...com

    --Nie ma zgłoszenia, więc taki nadal będzie tak jeździł.

    nie zakladalbym sie :-) UFG pokazuje brak OC do tego mandaty i juz moze byc konkretny
    wynik ... jak sie trafi jakis ambitny funkcjonariusz na pms (a wiemy ze tu zagladaja)
    to bedzie mial pozamiatane ... miejsce, data wszystko podane na tacy

    P.

  • 7. Data: 2015-05-01 00:35:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Apr 2015 13:43:55 +0200, "Endriu" <p...@i...pl> wrote:

    >Co BMW robi z człowieka :).

    https://youtu.be/2-jFqLIxQzY ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2015-05-01 08:14:13
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-29 13:40, Grzegorz wrote:
> [...]
    > cykl.
    >
    > Pasowałoby jakiś paralizator ze sobą wozić ... a gościowi paczkę

    Wczoraj przede mną na czerwonym (przejście dla pieszych,
    droga dwujezdniowa - ul. Grunwaldzka w Poznaniu) przejechał
    radiowóz oznakowany (duża suka VW) bez żadnych kogutów czy
    coś.

    Myślałem, że to tylko legendy, ale widać nie.

    A co do filmu, to czym tu się przejmować.

    OT: Jak poradzić sobie ze wszystkimi złymi ludźmi na
    świecie? Trzeba ich zebrać w jedno miejsce a potem
    zapierdolić.