    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Auto do miasta z tych "niedocenianych"
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 3 May 2015 01:56:22 +0200

    Szukam jakiegoś niedużego auta do miasta, do 10tys.

    Tak z pierwszego oglądania Allegro, wychodzi mi że chyba lepiej kupić coś
    nie uchodzi za wzorzec bezawaryjności, ale za to będzie tańsze w zakupie -
    czyli może być na "F".
    Tylko żeby nie był po dzwonie, bo nie chce mi się bawić w lakiernika.

    Jak się coś popsuje, to sobie naprawię. W sumie mógłbym kupiś od razu
    zepsuty (silnik, napęd) - przynajmniej byłoby wiadomo dlaczego poprzednik
    go sprzedaje.

    Bardziej zależy mi żeby auto było młodsze, miał zdrowe blachy, wyposażenie
    (klima, mile widziane ESP, jakieś radio przyzwoite, poduszek dużo itp.)
    Silnik to albo jakiś dychwiczny i oszczędny (może być klekot), no chyba
    żeby się trafił jakiś fajny, mocniejszy na propan-butan.

    Oglądam 206, C2 i Fiestę.
    Czemuś jeszcze warto się przyjżeć?