  • 1. Data: 2015-05-03 01:56:22
    Temat: Auto do miasta z tych "niedocenianych"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Szukam jakiegoś niedużego auta do miasta, do 10tys.

    Tak z pierwszego oglądania Allegro, wychodzi mi że chyba lepiej kupić coś
    nie uchodzi za wzorzec bezawaryjności, ale za to będzie tańsze w zakupie -
    czyli może być na "F".
    Tylko żeby nie był po dzwonie, bo nie chce mi się bawić w lakiernika.

    Jak się coś popsuje, to sobie naprawię. W sumie mógłbym kupiś od razu
    zepsuty (silnik, napęd) - przynajmniej byłoby wiadomo dlaczego poprzednik
    go sprzedaje.

    Bardziej zależy mi żeby auto było młodsze, miał zdrowe blachy, wyposażenie
    (klima, mile widziane ESP, jakieś radio przyzwoite, poduszek dużo itp.)
    Silnik to albo jakiś dychwiczny i oszczędny (może być klekot), no chyba
    żeby się trafił jakiś fajny, mocniejszy na propan-butan.

    Oglądam 206, C2 i Fiestę.
    Czemuś jeszcze warto się przyjżeć?

  • 2. Data: 2015-05-03 03:10:29
    Temat: Re: Auto do miasta z tych "niedocenianych"
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Szukam jakiegoś niedużego auta do miasta, do 10tys.

    Eeetam, miasta do 10 tys sa na tyle male, ze bez samochodu obejdziesz
    cale dookola w pare minut;-)
    No dobra, skoro na F, to moze Fabia? Szalu nie ma, ale dosyc sympatyczne
    autko i jak narazie (odpukac) bezawaryjne. Po miescie fajnie sie jezdzi
    Priusem, pali niewiele wiecej niz skuter;-), ale jak chcesz w trase nim
    pojechac, to i 9 l/100km wypije. Za to w korku podjezdzanie na
    elektrycznym - bajka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-05-03 22:57:38
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-05-03 01:56:22 niejaki Tomasz Pyra napisał:
    > Oglądam 206, C2 i Fiestę.
    > Czemuś jeszcze warto się przyjżeć?

    dobrze kombinujesz
    ale c2 jest dla dwóch osób - chyba że z tyłu wozisz kadłubki (bez nóg)

    ze starszych pomyśl nad saxo - niedoceniane auto na miasto - można niedrogo
    kupić niezajeżdżone egzemplarze

    a z innych niekonwencjonalnych na F to peugeot 1007 jest warty uwagi

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2015-05-04 00:05:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 3 May 2015 22:57:38 +0200, p0li napisał(a):

    > dobrze kombinujesz
    > ale c2 jest dla dwóch osób - chyba że z tyłu wozisz kadłubki (bez nóg)

    Rozmiar tego auta jest mi znany - dwuosobowe auto z możliwością awaryjnego
    przewiezienia czterech ;)

    > ze starszych pomyśl nad saxo - niedoceniane auto na miasto - można niedrogo
    > kupić niezajeżdżone egzemplarze

    No tylko to już stare strucle są.
    Chociaż faktycznie przy budżecie 10tys można przebierać i jeszcze sporo
    zostanie.
    Ale jednak wolałbym coś nowszego.

    > a z innych niekonwencjonalnych na F to peugeot 1007 jest warty uwagi

    Fajna opcja z tymi odsuwanymi drzwiami.
    Tylko wygląda trochę słabo ;)

  • 5. Data: 2015-05-04 12:33:43
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-05-04 00:05:40 niejaki Tomasz Pyra napisał:

    > Rozmiar tego auta jest mi znany - dwuosobowe auto z możliwością awaryjnego
    > przewiezienia czterech ;)

    chyba że te dwie dodatkowe to chińczycy i to niewyrośnięci

    ja mam 180 żona 170 i jak siedzimy z przodu to do tyłu nie wejdzie nasza
    5-cio latka o 10-latku nie wspominając

    > No tylko to już stare strucle są.
    > Chociaż faktycznie przy budżecie 10tys można przebierać i jeszcze sporo
    > zostanie.
    > Ale jednak wolałbym coś nowszego.

    no tak - ja kupiłem ostatnio z pierwszej ręki, z przebiegiem 66tys km, do
    końca serwisowana z książką za 4000zł więc zostało trochę na piwo ;)
    a na miasto i okolice - jest aż nadto wystarczający
    z silnikiem 1,1 nawet lpg nie zakładam - wytrzymam jakoś te ~6l/100km

    > Fajna opcja z tymi odsuwanymi drzwiami.
    > Tylko wygląda trochę słabo ;)

    to kwestia gustu więc o wyglądzie nie będę dyskutować - ale przez 6 lat
    posiadania takowego praktycznie wszyscy którzy jechali po raz pierwszy
    mówili - jak tu wysoko się siedzi, jaki dobry widok dookoła, w środku jest
    większy niż na zewnatrz

    dodając do tego automat, 110KM silnik, 7 calową nawi, automatyczną klimę, 7
    poduszek i czujniki parkowania - na miasto ideał

    wada przez którą go sprzedałem - 4 miejsca

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2015-05-05 00:56:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 3 May 2015 01:56:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Oglądam 206, C2 i Fiestę.
    > Czemuś jeszcze warto się przyjżeć?

    A Nissan Almera '04 z benzynowym 1.5, to jest jakaś mina?
    Bo tak wstępnie wydaje się być fajny.

  • 7. Data: 2015-05-05 22:33:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 5 May 2015 00:56:48 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >A Nissan Almera '04 z benzynowym 1.5, to jest jakaś mina?
    >Bo tak wstępnie wydaje się być fajny.

    Dobrze sprawdzić czy go nie chrupie rdza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06