  • 1. Data: 2015-05-02 13:06:24
    Temat: Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Kłopot mam.

    Muszę kupić nową antenę FM. Niby żaden problem - pełno tego w sklepach.
    Jednak mam jakiś grubszy gwint. Wszędzie oferowane są śruby 5 i 6 mm. Ja
    potrzebuję 7 albo 8 mm. Najchętniej kupiłbym samą śrubę (taka krótka na
    2 cm o różnych średnicach na obu końcach). Potrzebuję z jednej strony
    5mm, z drugiej 7 albo 8. Jak w ogóle te śrubki się nazywają? Da się
    gdzieś to kupić luzem?

    Może jakiś pomysł?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-05-02 15:46:31
    Temat: Re: Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
    Od: w...@g...com

    Jakie to auto?
    Jeśli amerykańskie to typowy gwint anteny: ćwierć cala

  • 3. Data: 2015-05-02 16:21:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-02 o 15:46, w...@g...com pisze:
    > Jakie to auto?
    > Jeśli amerykańskie to typowy gwint anteny: ćwierć cala

    Tak, z USA. Antenę mi gdzieś zapodziało. Miałem w garażu i nie ma...

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-05-03 11:24:27
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-02 o 16:21, Marcin N pisze:

    > Tak, z USA. Antenę mi gdzieś zapodziało. Miałem w garażu i nie ma...

    sie ma hamerykańskie niekompatybilne z EU wozidło, to trza płacić...

    ebay.com?

    @

  • 5. Data: 2015-05-04 00:41:23
    Od: w...@g...com

    Dorobić redukcję u tokarza.

  • 6. Data: 2015-05-04 08:13:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-04 o 00:41, w...@g...com pisze:
    > Dorobić redukcję u tokarza.

    Niby to oczywisty sposób. Problem w tym, że idąc do centrum handlowego -
    żadnego tokarza tam nie znajdę. Nie ma też reklam zakładów tokarskich na
    prawo i lewo. Słowem - to tak specjalistyczny zawód, że chyba tylko
    mając znajomości w stoczni czy innym "ciężkim" zakładzie - da się po
    znajomości wytoczyć jedną śrubkę.

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-05-04 11:47:07
    Od: w...@g...com

    Jeśli antena mocowana do przedniego błotnika to wymienić całość wraz z kablem i
    wtykiem do radia na typ "europejski".
    Jeśli z tyłu na dachu to za dużo roboty.

  • 8. Data: 2015-05-04 21:59:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-04 o 08:13, Marcin N pisze:

> [...]
    > prawo i lewo. Słowem - to tak specjalistyczny zawód, że chyba tylko
    > mając znajomości w stoczni czy innym "ciężkim" zakładzie - da się po

    A skąd jesteś?
    Bo pod Twoim IP widzę 2 zupełnie inne lokalizacje.

    Mam normalnego, starej daty, tokarza w Warszawie.
    W szczecińskim nie znam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2015-05-04 22:46:28
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, z USA. Antenę mi gdzieś zapodziało. Miałem w garażu i nie ma...

    jesli to jest faktycznie 1/4 cala to poszukaj jakiejs przejsciowki- 1/4 to
    gwint w aparatach foto i kamerach

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2015-05-04 22:50:40
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jesli to jest faktycznie 1/4 cala to poszukaj jakiejs przejsciowki- 1/4 to
    > gwint w aparatach foto i kamerach

    tu np 1/4 na m6
    http://www.robimytv.pl/noga-ad6010-adapter-14-x-m6-(
    czarny)-id-768.html