  • 1. Data: 2011-09-23 11:28:06
    Temat: Auto od wielbiciela marki...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Przeglądałem oferty na Allegro i znalazłem taki oto rarytas:
    http://moto.allegro.pl/bmw-e38-750i-individual-i1821
    428421.html

    Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto. I jeszcze każe dopłacać za
    narośl na desce rozdzielczej i skrzynkę bezpieczników na drzwiach pasażera.

    "Osobiście jestem fanem bawarek od prawie 20 lat " - a właściciel pewnie
    rocznik 1991.

    Jeśli tak ma wyglądać auto od "konesera" to już wole od dziadka z Niemiec ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-09-23 11:55:50
    Temat: Re: Auto od wielbiciela marki...
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto. I jeszcze każe dopłacać za
    > narośl na desce rozdzielczej i skrzynkę bezpieczników na drzwiach
    > pasażera.

    Zauważyłeś "M7" na klapie? ;)

    PS. Obrzydliwe felgi.

  • 3. Data: 2011-09-23 11:58:13
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-23 11:28, DoQ wrote:
> [...]
    > narośl na desce rozdzielczej i skrzynkę bezpieczników na drzwiach pasażera.

    to są burackie zwrotnice głośnikowe :)
    rozwalił mnie za to zagłówek jako obudowa radia - kto ma takie pomysły? :)
    myślę, że auto jest do odchwaszczenia , bo przy silniku widze ori sprzęt...

  • 4. Data: 2011-09-23 11:59:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 11:55, to pisze:
    > Zauważyłeś "M7" na klapie? ;)

    Ba, przecież kolor ma jak!
    Co do skrzynki bezpieczników, to chyba zwrotnice - może lachony lecą na
    wyeksponowane cewki??

    > PS. Obrzydliwe felgi.

    Wygląda jak ciągnik rolniczy...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-23 12:02:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

    > rozwalił mnie za to zagłówek jako
    > obudowa radia - kto ma takie pomysły? :)

    Jest kreatywny... pewnie jak uszkodzi oponę, to zastąpi ją wężem
    ogrodowym. Z tej grupy dowiedziałem się, że to też bardzo kreatywna
    metoda.

  • 6. Data: 2011-09-23 12:42:16
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co do skrzynki bezpieczników, to chyba zwrotnice - może lachony lecą na
    > wyeksponowane cewki??

    moczowe?

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-09-23 12:44:14
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Olo
    > Jest kreatywny... pewnie jak uszkodzi oponę, to zastąpi ją wężem
    > ogrodowym. Z tej grupy dowiedziałem się, że to też bardzo kreatywna
    > metoda.

    Fajny typowy ścinacz latarnii

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-09-23 13:11:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Irokez

    > moczowe?

    Tesli.

  • 9. Data: 2011-09-23 14:50:02
    Od: "AATT" <d...@g...pl>

> [...]
    > pasażera.
    >
    > "Osobiście jestem fanem bawarek od prawie 20 lat " - a właściciel pewnie

    Frajera szuka :)
    Od konesera to byłoby jak w oryginale a nie jak od discopolowca z lat 90tych

  • 10. Data: 2011-09-23 16:26:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl