  • 1. Data: 2011-09-23 12:46:56
    Temat: Najtańszy samochód z salonu w Polsce - co kupić?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    Po kilkudziesięciu latach jeżdzenia w swoim życiu różnymi rzęchami dojrzałam w
    końcu do zakupu nowego samochodu z salonu.
    Interesuje mie cena w miarę rozsądku. Proszę w związku z tym o radę:

    Jaki jest obecnie najtańszy samochód z salonu dostępny na rynku polskim

    Kiedyś brałabym pod uwagę Seicento, Cinquecento - ale tego już chyba w
    salonach nie sprzedają

    Jakie są ceny nowych najtańszych :

    1) Fiatów
    2) Opli
    3) Mazd
    4) Opli
    5) Dacia

    Nie wiem co jeszcze taniego można kupić

    Czy skody jeszcze nowe się produkuje i sprzedaje? Kiedyś były Felkicia, Fabia itp

    Co można kupić obecnie najtańszego w salonach w Polsce?

  • 2. Data: 2011-09-23 12:52:20
    Temat: Re: Najtańszy samochód z salonu w Polsce - co kupić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jaki jest obecnie najtańszy samochód z salonu dostępny na rynku polskim
    >
    > Kiedyś brałabym pod uwagę Seicento, Cinquecento - ale tego już chyba w
> [...]

    Tata Indica, Chevrolet Spark, Fiat Panda, Dacia Sandero, ew. Logan w jakiejś
    promocji.
    To wszystko powinno się zmieścić do 30 tys.
    I chyba nic więcej.
    Chyba że jakaś chińszczyzna już jest dostępna z modelem klasy B, ale wątpię.

  • 3. Data: 2011-09-23 13:50:07
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-23 12:46, w...@g...pl pisze:
    > Witam
    >
    > Po kilkudziesięciu latach jeżdzenia w swoim życiu różnymi rzęchami dojrzałam w
    > końcu do zakupu nowego samochodu z salonu.
    > Interesuje mie cena w miarę rozsądku.
    (...)

    Tylko Dacia. http://dacia.pl/
    pwz

  • 4. Data: 2011-09-23 14:16:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:j5hod5$n2i$1@news.onet.pl...

> [...]
    > I chyba nic więcej.
    > Chyba że jakaś chińszczyzna już jest dostępna z modelem klasy B, ale

    Są jeszcze trojaczki C1, 106 i aygo - w promocjach i na początku roku można
    kupić poniżej 30 tys, ale tylko najtańszą wersję w wersji 3d. Do miasta
    bardzo fajne autko, poza tym, że za małe, by mówić o bezpieczeństwie.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2011-09-23 14:51:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    Łada Kalina, trochę ponad 30 tys..
    http://www.autolada.hg.pl/index_n.html
    Może mają upusty? :)

  • 6. Data: 2011-09-23 16:03:57
    Od: Oreł Borubar <o...@g...com>

    ?

  • 7. Data: 2011-09-23 17:56:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://otomoto.pl/fiat-seicento-T2541866.html

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2011-09-23 20:08:17
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Czy skody jeszcze nowe się produkuje i sprzedaje? Kiedyś były Felkicia,
    > Fabia itp

    Sorry że zapytam. Czy kolego obudzileś się ze śpiączki? Wynurzyles spod
    lodu?

    hk

  • 9. Data: 2011-09-23 20:24:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Interesuje mie cena w miarę rozsądku. Proszę w związku z tym o radę:
    >Jaki jest obecnie najtańszy samochód z salonu dostępny na rynku

    Najtanszy samochod z salonu to niekoniecznie jest rozsadny wybor.

    >Czy skody jeszcze nowe się produkuje i sprzedaje?

    Jak najbardziej. Ale to juz chyba nie sa najtansze samochody.

    J.

  • 10. Data: 2011-09-23 20:29:40
    Temat: Odp: Najtańszy samochód z salonu w Polsce - co kupić?
    Od: "f" <f...@c...gh>

> [...]
    > końcu do zakupu nowego samochodu z salonu.
    > Interesuje mie cena w miarę rozsądku. Proszę w związku z tym o radę:

    http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page
    =1&qid=1964605257&order_by=p