  • 1. Data: 2011-09-22 22:46:18
    Temat: kasztan i wgniotka
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan. Taki byl huk, ze az
    sie przerazilem. Na parkingu sprawdzilem - jest wgniotka.
    Pytanie filozoficzne, bo samochod smiesznej wartosci, ale gdyby byl
    drogi to bym sie zdrowo wk..l. I teraz:
    Czy mozna od miasta ubiegac sie jakiegos odszkodowania na naprawe
    szkody? (wiem wiem - nie da sie udowodnic, bo z kasztanem w rece nie
    przyjde du UMiG :))
    Cala dluga aleja kasztanowcow przez srodek miasta.
    Czy miasto powinno w takim przypadku jakos zabezpieczyc droge np.
    scinajac galezie nad nia? Albo rozciagnac jakas siatke?
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-09-22 23:00:26
    Temat: Re: kasztan i wgniotka
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 22:46:18 +0200, venioo napisał(a):

    > Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

    Tak sobie bezczelnie jezdzil po miescie? Swinia, nie kasztan.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-09-22 23:04:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin venioo

    > Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

    Kasztan jadący przez miasto -- to musiał być niezły widok. Tylko jak mógł
    spaść Ci na dach, skoro już jechał?

  • 4. Data: 2011-09-22 23:05:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciek

    > Tak sobie bezczelnie jezdzil po miescie? Swinia, nie kasztan.

    No i masz, ubiegłeś mnie. ;)

  • 5. Data: 2011-09-23 01:42:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-22 23:04, to pisze:
    > begin venioo

    > Kasztan jadący przez miasto -- to musiał być niezły widok. Tylko jak mógł
    > spaść Ci na dach, skoro już jechał?

    To jest abstrakcja przerastająca Twoje możliwości intelektualne, więc
    nie zamierzam Ci tłumaczyć.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-09-23 01:43:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin venioo

    > To jest abstrakcja przerastająca Twoje możliwości intelektualne, więc
    > nie zamierzam Ci tłumaczyć.

    Nie wydaje mi się. :>

  • 7. Data: 2011-09-23 03:03:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-23 01:43, to pisze:
    > begin venioo

    > Nie wydaje mi się. :>

    Nie mam nic przeciwko temu. :>

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-09-23 07:08:14
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Moze to byl kasztan w BMW?
    :)

  • 9. Data: 2011-09-23 08:54:42
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy miasto powinno w takim przypadku jakos zabezpieczyc droge np. scinajac
    > galezie nad nia? Albo rozciagnac jakas siatke?

    Miasto powinno parkującego pod kasztanowcem ukarać odebraniem pojazdu i
    długimi wczasami w ośrodku odosobnienia.
    Kim trzeba być by się pytać o potwierdzenie własnej niefrasobliwości,
    głupoty?
    W rzece następnym razem parkuj, to kasztan nie zrobi krzywdy.

  • 10. Data: 2011-09-23 09:09:00
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Pytanie filozoficzne, bo samochod smiesznej wartosci, ale gdyby byl drogi
    > to bym sie zdrowo wk..l. I teraz:

    Wkurwiłbyś się na kogo? Na siebie? Ochroniarza w postaci własnego dziecka
    należało na dachu położyć.
    Osoby kupujące świątynie na kołach za cały majątek powinny je ubezpieczać a
    pretensje o uszkodzenia parkingowe kierować do siebie.