  • 1. Data: 2011-09-23 00:57:54
    Temat: BŁOND W OPISIE
    Od: to <t...@x...abc>

    Samo auto też "godne uwagi". ;)

    http://tiny.pl/h1xxr

    Jak można tak spaskudzić klasyka...

  • 2. Data: 2011-09-23 09:52:05
    Temat: Re: BŁOND W OPISIE
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 23-09-2011 00:57, to pisze:
    > Samo auto też "godne uwagi". ;)
    >
    > http://tiny.pl/h1xxr
    >
    > Jak można tak spaskudzić klasyka...

    a mozna juz rejestrowac 'angliki' w polsce?

  • 3. Data: 2011-09-23 10:17:28
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 09:52, K pisze:

    > a mozna juz rejestrowac 'angliki' w polsce?
    Zabytkowe - tak.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2011-09-23 11:39:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości grup

    > a mozna juz rejestrowac 'angliki' w polsce?

    sam jestem ciekaw, bo co prawda Zientarski nie jest żadną wyrocznią, ale
    powiedział ostatnio przy okazji anglików coś dziwnego, że unia podobno
    uznała zakaz rejestracji anglików za sprzeczny z unijnym prawem i coś tam na
    nas miała wymusić

  • 5. Data: 2011-09-23 11:56:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 00:57, to pisze:
    > http://tiny.pl/h1xxr
    > Jak można tak spaskudzić klasyka...

    E tam, wygląda jak duży Fiat nawet skaj na fotelach podobny!

    Pozdrawiam
    Paweł