  • 11. Data: 2010-06-11 23:04:50
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    news:huu3tb$5ko$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zupełności wystarczy 100-120km. Laguna ma 150 i to jest za duzo, choć nie
    > wiem jak z cięższym autkiem.
    >
    > Ogólnie proszę nie pisać co mógłbym kupić mając 60tyś. Interesuje mnie
    > rozwiązanie rozsądne do 30tyś - nie mówie ze bezawaryjne, ale sensowne w
    > naprawie i utrzymaniu. Może być i diesel, ale jakoś czułbym się pewniej z
    > benzynką z kosztami napraw, tras duzych nie robie, ot wypad za miasto w
    > weekend, wakacje itp wiec diesel chyba się mija z celem. W dodatku będę
    > nim jeździl do pracy około 15km co dziennie.
    >
    > PS. Kupuje niebawem wiec może ktoś ma coś do zaproponowania ...

    Tylko i wylacznie scenic 2 w wersji grand wszystkie maja 2 fotele pod
    podloga ....

  • 12. Data: 2010-06-11 23:19:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 23:04, Marcin wrote:
    > Tylko i wylacznie scenic 2 w wersji grand wszystkie maja 2 fotele pod
    > podloga ....

    Znowu Renault ;) Nie wiem czy mnie stać na części zamienne :)

    Ale dziękuje za pomysł - Scenic wygląda na porownywalnego cenowo do
    Zafiry a moze nawet tańszy. Niestety wydaje mi się rowniez mniejszy, ale
    nie mam jak ocenic bo nie znam nikogo z taką wersją.

  • 13. Data: 2010-06-11 23:22:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    Sam mam 5 dzieci i również rozważałem w pewnym momencie zakup
    auta dla 7 osób. Jednak przemyślałem sprawę i uważam, że lepiej
    mieć dwa samochody i na dwa samochody jeździć na wakacje niż jednym
    dużym.

    - jak się auto zepsuje, to generalnie jesteś uwiążany, a tak to
    masz drugie auto;

    - nie jeździmy na wakacje w 7 osób codziennie, ale powiedzmy 2
    2-3 razy w roku;

    - jak jedziesz z dzieciakami w 7 osób i coś się zepsuje, to nie fajnie.
    A jak jest jedno auto sprawne, to żonę można puścić gdzieś z maluchami
    aby się nie męczyli, a samemu można się zająć tym, aby popsute auto
    ożywić;

    - mój najstarszy syn ma już PJ więc js mam sprawę trochę łatwiejszą;

    - może to NTG, ale ze względów bezpieczeństwa również lepiej jak cała
    tak duża rodzina nie jedzie jednym autem. Jakoś ze Smoleńskiem mi się
    to kojarzy. Byliśmy na 2 auta w Chorwacji - dało rade. Jak masz samolot
    na wakacje gdzieś daleko za granicą, to też nie ma problemu.

    Rozważ, czy na pewno auto dla 7 osób, czy nie lepiej drugie auto w
    rodzinie.

  • 14. Data: 2010-06-11 23:22:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Znowu Renault ;) Nie wiem czy mnie stać na części zamienne :)

    Na pewno nie, skoro 30 tys za auto uważasz za wysoką cenę.

  • 15. Data: 2010-06-11 23:23:06
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > a moze nawet tańszy. Niestety wydaje mi się rowniez mniejszy, ale nie mam
    > jak ocenic bo nie znam nikogo z taką wersją.

    Gdybyś S-Maxa znalazł w tym budżecie to masz pełnię szczęścia. Gdyby 6
    miejsc wystarczyło to Multipla i za tą cenę masz super egzemplarz ale to
    Fiat, brzydkie i w ogóle syf i malaria.

  • 16. Data: 2010-06-11 23:25:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Rejestrację na 7 osób ma też Peugeot 307SW - ale tylko ta wersja.

    I 5008 ale to nówka sztuka, premiera 2010.

  • 17. Data: 2010-06-11 23:32:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 23:22, Cavallino wrote:
    > Na pewno nie, skoro 30 tys za auto uważasz za wysoką cenę.

    Nie. To zwykła złośliwość z twojej strony. Tymczasem Renault wiele
    elementów nie posiadających zamienników sprzedaje za zaskakująco duże
    pieniądze. Dlatego drugi raz kupując Renault zastanawie sie czy tańszy
    samochód nie stanie się nagle droższym w eksploatacji.

  • 18. Data: 2010-06-11 23:33:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 23:23, Przemek V wrote:
    > Gdyby? S-Maxa znalaz? w tym bud?ecie to masz pe?nie szcze?cia.

    Szukalem i się nie znalazł. Ma wciskane w podłogę siedzenia ;) ?

    > Gdyby 6
    > miejsc wystarczy?o to Multipla i za t? cene masz super egzemplarz ale to
    > Fiat, brzydkie i w ogóle syf i malaria.

    Multipla mi sie podoba, ta stara. Nowa nie ma tego klimatu z przodu :)

    Ponadto jestem typem człowieka który kupuje samochody na dowolne literki.

  • 19. Data: 2010-06-11 23:42:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 23:22, megrims wrote:
    > Sam mam 5 dzieci i również rozważałem w pewnym momencie zakup
    > auta dla 7 osób.

    Gratuluję ale mam dwójkę dzieci. Problem w tym, że nie zawsze chcemy
    jeździć sami. I zawsze wtedy brakuje jednego-dwoch miejsc w samochodzie.

    > Rozważ, czy na pewno auto dla 7 osób, czy nie lepiej drugie auto w
    > rodzinie.

    To 7 osob jest _awaryjne_. Normalnie będzie to jeździło jako 5 osobowy
    ze sporym bagażnikiem. W sytuacji awaryjnej (a ostatnio takie miewam) po
    prostu wyjmuje dwa fotele i już. Tyle razy by mi się to przydało że w
    końcu chyba kupie coś z trzecim rzędem. A i samochód czas zmienić na
    nowszy to czemu nie na 7 miejscowy? Ficzer za friko a przyda się.

  • 20. Data: 2010-06-11 23:42:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > pieniądze. Dlatego drugi raz kupując Renault zastanawie sie czy tańszy
    > samochód nie stanie się nagle droższym w eksploatacji.

    Dokładnie o to mi chodziło.
    Więc nie wiem czemu uważasz że to była złośliwość.
    Ja do swojej Renówki wkładałem 1000 zł miesięcznie, a gdyby chciał kupować
    nowe części w ASO to cena by się potroiła przynajmniej.
    Teraz policz - na ile takich miesięcy wystarcza 30 tys?
    Nie wiem czy taksówka nie wychodzi taniej niż Renault.
    Samolot na wakacje na pewno. ;-)