  • 1. Data: 2010-06-11 22:41:51
    Temat: Kobiety trąbią że hej
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania
    (Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od
    kobiet za kierownicą.
    Widziałem te sytuacje i muszę powiedzieć, że osobiście w ogóle nie użyłbym
    sygnału, nawet krótkiego. Drogie Panie, przecież ostatecznie króciutki
    sygnał wystarczy, nie stawiajcie nas na baczność poza łóżkiem... ;)

  • 2. Data: 2010-06-12 09:24:03
    Temat: Re: Kobiety trąbią że hej
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Melody" <M...@o...p> napisał w wiadomości
> [...]
    > sygnału, nawet krótkiego. Drogie Panie, przecież ostatecznie króciutki
    > sygnał wystarczy, nie stawiajcie nas na baczność poza łóżkiem... ;)

    a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak ktoś
    blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną
    nie będzie przejezdna, najbardziej denerwują mnie tramwajarze którzy widząc
    że nie ma gdzie jechać po prostu zablokują przejazd i mają to w d..pie
    Jak ktoś się zagapi to staram się nie trąbić, ew. krótki sygnał (często samo
    ruszenie swoim autem pomaga bo gość jakoś to dostrzega w lusterku), ale na
    tych blokujących nie mam litości :P

    Lukasz

  • 3. Data: 2010-06-12 09:49:39
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:huvcmv$h9p$1@inews.gazeta.pl...

    > a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak
    > ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga
    > przede mną nie będzie przejezdna,

    I przez takich jak ty sygnał dwiękowy w naszym kraju nie pełni swej
    podstawowej roli - ostrzegawczej a jest wyrazem agresji drogowej.

  • 4. Data: 2010-06-12 10:13:16
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I przez takich jak ty sygnał dwiękowy w naszym kraju nie pełni swej
    > podstawowej roli - ostrzegawczej a jest wyrazem agresji drogowej.

    ty pewnie nie trąbisz, a gość który blokuje dalej będzie nieświadomie
    blokować (bo ten przede mną jedzie to ja też), ja trąbię bo jeśli robi to
    nieświadomie to może się zastanowi, a jeśli świadomie to po kilku takich
    obtrąbieniach może zaprzestać tej praktyki, lub jeśli burak i robi to
    specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto ;)

    pozdrawiam!
    Lukasz

  • 5. Data: 2010-06-12 10:27:25
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

> [...]
    > trąbić, ew. krótki sygnał (często samo ruszenie swoim autem pomaga bo
    > gość jakoś to dostrzega w lusterku), ale na tych blokujących nie mam

    I dzieki takim jak Ty buraki blokujący droge przestają być burakami...
    Sorry, ale minimum oleju w glowie wystarczy by zrozumieć że ciągłe trąbienie
    nic nie zmieni, a spotęguje ogólną irytacje, o roli klaksonu już Ci toś
    napisał.
    Są inne spoosby by się wyładować, naprawde!

    Pozdr

  • 6. Data: 2010-06-12 11:27:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lukasz wrote:

    > a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak
    > ktoś blokuje skrzyżowanie (...)

    Na pewno mieszkający w pobliżu skrzyżowania są Ci za to bardzo wdzięczni.

  • 7. Data: 2010-06-12 11:31:19
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-12 09:24, Lukasz wrote:

    > a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak
    > ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga
    > przede mną nie będzie przejezdna,

    to gratulacje... są inne sposoby na rozładowanie napięcia
    przemiesiączkowego ;)

  • 8. Data: 2010-06-12 11:40:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Melody"

> [...]
    > użyłbym sygnału, nawet krótkiego. Drogie Panie, przecież ostatecznie
    > króciutki sygnał wystarczy, nie stawiajcie nas na baczność poza

    EOT - przypomniała mi się definicja nanosekundy ;-)

    Nanosekunda - jednostka czasu jaka mija od momentu zapalenia sie
    zielonego swiatla do intensywnego dzwieku klaksonu tego za toba

  • 9. Data: 2010-06-12 11:41:32
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > Nanosekunda - jednostka czasu jaka mija od momentu zapalenia sie
    > zielonego swiatla do intensywnego dzwieku klaksonu tego za toba

    Ja słyszałem wersję z czerwono-żółtym :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2010-06-12 11:46:54
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-12 09:24, Lukasz pisze:

> [...]
    > przede mną nie będzie przejezdna, najbardziej denerwują mnie tramwajarze
    > którzy widząc że nie ma gdzie jechać po prostu zablokują przejazd i mają

    No to masz problem, bo ja już się dawno uodporniłem na trąbienie i
    dopóki nie mam 100% pewności że jest skierowane do mnie to sobie możesz
    trąbić aż ci się klakson spali.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi