  • 1. Data: 2011-04-07 09:59:48
    Temat: Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam,

    Na targach Automaticon widziałem na stoisku SEW-a taki wózek, który nie był
    zasilany poprzez podpięte kable, ale czerpał energię z pętli prądowej w
    podłodze (http://img534.imageshack.us/i/p1070494.jpg/). Pytanie do osób,
    które to widziały: czy przewód zasilający musi być ułożony w tor, którym
    porusza się wózek, czy też mogę sobie tym kablem utkać np. podłogę w jakiejś
    hali i wózek będzie mógł swobodnie poruszać się po całym terenie?

    R.

  • 2. Data: 2011-04-07 11:03:18
    Temat: Re: Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > porusza się wózek, czy też mogę sobie tym kablem utkać np. podłogę w
    > jakiejś hali i wózek będzie mógł swobodnie poruszać się po całym terenie?

    Strzelam z palca (nie z głowy) spadek "gęstości strumienia energii"
    pewnie w trzeciej potędze odległości

    Artur(m)

  • 3. Data: 2011-04-07 17:44:07
    Od: szymon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-07 11:59, Robbo pisze:
> [...]
    > ułożony w tor, którym porusza się wózek, czy też mogę sobie tym kablem
    > utkać np. podłogę w jakiejś hali i wózek będzie mógł swobodnie poruszać

    A trzeba bylo pojechac do Hannoweru:)
    Tam jest pokazane rozwiazanie hybrydowe - z buforem - laduje sie z petli.

    > R.

    Szymon

  • 4. Data: 2011-04-07 18:27:33
    Od: "ted" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > porusza się wózek, czy też mogę sobie tym kablem utkać np. podłogę w
    > jakiejś hali i wózek będzie mógł swobodnie poruszać się po całym terenie?

    Utkac to mozna mchem chałupę zeby uszczelnic.
    Po co chodzisz na takie targi jak nie rozumiesz podstaw. Chodz lepiej na
    pokazy mody, kroju i szycia itp.