  • 1. Data: 2010-04-08 21:15:41
    Temat: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    Wiem, że to nie jest dokładnie temat na p.m.e, ale tutaj mam szansę
    trafić na osoby, które są biegłe w temacie.

    Jest materiał filmowy nagrany 30 lat temu na kliszy, ztelekinowany i
    zapisany na DVD. Ja mam wersję DVD. Chciałbym wyciągnąć z niej
    pojedyncze klatki i to najlepiej w takim porządku, jak rejestrowała
    kamera (żeby odpowiednie półobrazy do siebie pasowały). Chodzi o to,
    żeby dało się zrobić zrzuty do BMP, JPG - wszystko jedno, ale nie jednej
    klatki tylko ciągu klatek przez np. 1 minutę.

    Taki PowerDVD ma możliwość zrobienia pojedynczego zrzutu, a ja
    potrzebuję programu, który zrzuci mi tych klatek dużo i żadnej nie zgubi.

    Ktoś zna taki program do automatycznego zrzucania?

  • 2. Data: 2010-04-08 21:26:58
    Temat: Re: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Tomasz Wójtowicz przemówił ludzkim głosem:

    > Ktoś zna taki program do automatycznego zrzucania?

    Mplayer?

    mplayer -vo jpeg:outdir=/home/user/aqq movie.avi

  • 3. Data: 2010-04-08 21:29:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz wie, że to nie jest dokładnie temat na p.m.e,
    ale tutaj ma szansę trafić na osoby, które są biegłe w temacie:

> [...]
    > zgubi.
    >
    > Ktoś zna taki program do automatycznego zrzucania?

    Choćby mencoder. Z opcją "-vo jpeg" zrzuci kolejne klatki
    do ponumerowanych plików.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-04-08 22:05:17
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Per aspera ad Tomasz Wójtowicz :

    > Ktoś zna taki program do automatycznego zrzucania?

    Do wspomnianego mplayer/mencoder, dorzucę jeszcze ffmpeg.

    Sławek
    --
    ________ Systems programmers are the high priests of a low cult
    _/ __/ __/ R.S.Barton

  • 5. Data: 2010-04-08 23:37:07
    Temat: Dzięki! [Re: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD]
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    MPlayer mi podpasował. Dziękuję wszystkim za pomoc :)