  • 11. Data: 2016-06-23 14:25:47
    Temat: Re: Autostop - wymierający sposób podróżowania?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** AL pisze tak:

    > gdzie te czasy swobodnego podróżowania....
    >
    > http://www.rp.pl/Polak-za-granica/306229906-Wlochy-K
    onfiskata-samoc
    > hodu-za-zabranie-autostopowicza.html
    >
    > Swoją drogą ciekawe czy w innych krajach jest/będzie podobnie?

    > zgodnie z włoską ustawą imigracyjną, kierowca zatrzymany na
    > terytorium tego kraju podczas przewożenia osób nieposiadających
    > pozwolenia na pobyt (np. imigranci przedostający się nielegalnie
    > na teren Włoch) podlega karze pozbawienia wolności do 12 lat oraz
    > grzywnie w wysokości 15 tys. euro. Co więcej te 15 tys. euro może
    > być policzone za każdego zabranego autostopowicza. Zgodnie z
    > przywołaną ustawą samochód ulega przepadkowi na rzecz skarbu
    > państwa.

    Takie kary to ja rozumiem a nie jakieś popierdułki 500zł ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 12. Data: 2016-06-26 08:58:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-23 10:21, Marcin Kiciński wrote:

> [...]
    mocno opornym zeby isc na stopa no ale kto upartemu zabroni ?

    > Ale zdarza sie w jakiejs zapadlej dziurze, gdzie bus jezdzi raz na kilka godzin,
    > ze ktos na tego busa nie zdazy i lapie stopa zeby przejechac kilka kilometrow
    > i ostatnio wlasnie takie przypadki zdarzalo mi sie "obslugiwac" ;)

    dokladnie - robie trase miedzy miastami oddalonymi o kilkanascie km pare
    razy dziennie i zawsze sie ktos taki trafi, autobus tani ale co z tego
    skoro kursuje trzy razy dziennie

    ale latem sobie odpuszczam autostopowiczow - tak prawie polowa wydziela
    zbyt intensywne zapachy a jeszcze sie nie nauczylem odrozniac z daleka
    ze 100% dokladnoscia ;)