  • 1. Data: 2009-05-12 18:10:42
    Temat: Awaria dysku twardego?
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Nie wiem na ile to jest problem sprzętowy ale po zainstaowniu programu Speed
    Fan dysk w laptopie zaczął stukać co jakiś czas Nie można wejść całkiem do
    windowsa nawet w trybie awaryjnym.

  • 2. Data: 2009-05-12 19:00:52
    Temat: Re: Awaria dysku twardego?
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "rageofhonor" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie wiem na ile to jest problem sprzętowy ale po zainstaowniu programu
    > Speed

    Wygląda na to, że jest to problem sprzętowy na 100%.

  • 3. Data: 2009-05-12 20:10:46
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > "rageofhonor" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wygląda na to, że jest to problem sprzętowy na 100%.

    Też tak myślę ale przedtem z tego co wiem laptop funkcjonował normanie. Jest
    to laptop z biura. Problemy zaczęły się gdy włączyłem Speed Fana by zobaczyć
    w jakim stanie jest dysk twardy.

  • 4. Data: 2009-05-13 09:16:09
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jakie te stuki? Co to znaczy "nie mozna wejsc"? Czy poza stukami pokazuje
    jakis blad, co na to SMART?

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-05-13 10:03:29
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakie te stuki? Co to znaczy "nie mozna wejsc"? Czy poza stukami pokazuje
    > jakis blad, co na to SMART?

    Jak już wejdzie do windowsa to słychać jakieś takie stuki jak by ktoś stukał
    czymś w coś metalowego. Tak samo jest w trybie awaryjnym. Nie można wcisnąć
    startu i innych ikon bo zajęty. Robiłem mu test jednym z programów
    diagnostycznych i skrócony test smart wykazał bład na 80%. Teraz zapuściłem
    mu HDD Regeneratora i liczę na jakieś efekty ale strasznie długo to trwa.
    Dysk to Hitachi chyba 120 GB. Prędkość sprawdzania to 1 GB na 40 minut mam
    nadzieję że przyspieszy.