  • 1. Data: 2009-05-12 10:38:46
    Temat: Skaner sieciowy ? Samsung SCX-4300
    Od: Tomasz <f...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie dotyczące urządzenia Samsung SCX-4300, czy jest możliwe
    podpięcie jakoś tego skanera jako sieciowego ? Mam go podpiętego do
    jednego komputera ( Windows XP ) przez port USB chciałbym udostępnić
    skaner przez sieć dla komputera z Vista Home tak jak to zrobiłem z
    drukarką. Czy jest to możliwe ?

    dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-05-12 11:18:48
    Temat: Re: Skaner sieciowy ? Samsung SCX-4300
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Tomasz schrieb:
> [...]
    > jednego komputera ( Windows XP ) przez port USB chciałbym udostępnić
    > skaner przez sieć dla komputera z Vista Home tak jak to zrobiłem z

    Pytanie raczej na grupe z odpowiednim systemem operacyjnym - ten skaner
    nie ma podlaczenia do sieci, jedynie wejscie USB.

    Jak masz mozliwosc podlaczenia tego skanera/drukarki do Linuksa, to
    mozna skaner udostepnic przez siec za pomoca SANE.

    A potem na klientach Windowsowych skanowac za pomoca SaneTwain:
    http://sanetwain.ozuzo.net/

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-05-12 12:57:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > jednego komputera ( Windows XP ) przez port USB chciałbym udostępnić
    > skaner przez sieć dla komputera z Vista Home tak jak to zrobiłem z

    Jesli komputery sa w odleglosci kilku metrow od siebie, najlatwiej kupic
    switch USB. Wpinasz do niego komputery, skaner i przelaczasz do ktorego
    aktualnie jest podlaczony (softwareowo, przelacznikiem na switchu, albo
    nawet i automatycznie). Na allegro od kilkunastu zlotych juz znajdziesz.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2009-05-13 07:03:55
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

> [...]
    > jednego komputera ( Windows XP ) przez port USB chciałbym udostępnić
    > skaner przez sieć dla komputera z Vista Home tak jak to zrobiłem z

    My rak zrobiliśmy, że kupiliśmy komputerek za 200zł który jednocześnie jest
    serwerem druku (podpięte dwie drukarki) oraz podpieliśmy do niego skaner z
    którego każdy może korzystać przez darmowy progamik Ultra VNC. Sprawdza się
    bardzo dobrze.
    --