  • 1. Data: 2009-05-12 10:37:56
    Temat: Drukowanie tanie jak... 0,01 - 0,10 gr - Laser
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Witam.

    1. Potrzebuje dobrej, najlepiej nowej (choc niekoniecznie) drukarki
    laserowej monochromatycznej o:

    - jak najtanszej eksploatacji (cena za strone, maksymalnie 0,03gr, nizsze
    koszta oczywiscie bardzo mile widziane)
    - najlepiej jezeli w tonerach jest zintegrowany beben oraz inne pierdoly,
    ktore mogly by z biegiem czasu pogarszac jakosc wydruku
    - jezeli toner nie ma bebna to niech drukarka posiada beben staly ale np:
    ceramiczny (kayocera podobno gwarantuje 100tys stron wytrzymalosci bebna)
    - cena drukarki wraz z tonerem startowym nie moze przekroczyc 800 zl brutto

    2. Potrzebuje dobrej, najlepiej nowej (choc niekoniecznie) drukarki
    laserowej kolorowej o:

    - jak najtanszej eksploatacji (cena za strone kolor, maksymalnie 0,10gr,
[...]
    - cena drukarki wraz z tonerami startowym nie moze przekroczyc 800 zl brutto

    Zdaje sobie sprawe, ze w tym pulapie cenowym kolor jest tylko "dodatkiem"
    tz. wiem, ze zdjecia beda wygladaly masakrycznie, ale druk kolorowy w moim
    przypadku oznacza kolorowy tekst, zwykle kliparty lub podkreslenie lub inna
    prosta grafike.

    Bardzo prosze o jakies porady.

    Zakladam uzywanie tonerow zastepczych, takze prosze miec to na uwadze
    (jakosc zamiennikow, wytrzymalosc na takie zabiegi wewnetrznego bebna - o
    ile nie sa wbudowane w toner)

    --
    doom3

  • 2. Data: 2009-05-12 12:35:55
    Temat: Re: Drukowanie tanie jak... 0,01 - 0,10 gr - Laser
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    doom3 pisze:
> [...]
    > - cena drukarki wraz z tonerem startowym nie moze przekroczyc 800 zl brutto
    takie rzeczy kyocera

    miałem kilka kyocer i było ok

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2009-05-12 12:58:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "icek2" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > takie rzeczy kyocera
    >
    > miałem kilka kyocer i było ok

    Popieram, Kyocerami stopniowo zastepuje wszystkie HP i dzialaja bez zarzutu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2009-05-12 13:37:54
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Popieram, Kyocerami stopniowo zastepuje wszystkie HP i dzialaja bez
    > zarzutu.

    No tak, problem tylko, ze chyba nie znajde w podanym zakresie cenowym bo to
    dosyc drogie bydlaki sa :/
    Moze macie jakies linki do tych kyocer...

    A wlasnie zastanawialem sie nad uzywka: HP LASERJET 9000 N 9000n A3 SIEC 50
    str/min w cenie 2 tys brutto - przewyzsza dostepna kwote.. ale wydruki mozna
    miec za 0,005 - slownie: pol grosza na zastepczych, badz regenerowanych
    tonerach, ktora wedlug zapewnien starczaja na 30 tys stron, druga sprawa to
    to, ze tonery zawieraja w sobie beben, wiec przy wymianie tonera na "nowy"
    jakosc powinna byc tak samo dobra jak przy "nowej" drukarce ?

    --
    doom3

  • 5. Data: 2009-05-13 06:44:30
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    w tamtym roku kupiłem tą
    http://icomp.pl/produkty.php?sid=drukarki_laserowe-1
    55 ale dałem 450zł. Ona
    jest z print serwerem, ale nie korzystam z niego. :-)

  • 6. Data: 2009-05-13 09:30:04
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > w tamtym roku kupiłem tą
    > http://icomp.pl/produkty.php?sid=drukarki_laserowe-1
    55 ale dałem 450zł.
    > Ona jest z print serwerem, ale nie korzystam z niego. :-)

    Witka.

    Dzieki za info, wyglada "oszczednie" w sensie z kalkulacji wychodzi mi 0,018
    gr brutto per strona przy zakladanym przez iso zaczernieniu (5%), powiedzial
    bym wrecz rewelacyjnie.
    Beben pewnie staly w drukarce ?

    --
    doom3

  • 7. Data: 2009-05-13 09:35:48
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dzieki za info, wyglada "oszczednie" w sensie z kalkulacji wychodzi mi
    > 0,018 gr brutto per strona przy zakladanym przez iso zaczernieniu (5%),

    Odpowiem sobie sam... ceramiczny beben (wbudowany) co przy kyocerze oznacza
    ok. 100tys stron wytrzymalosci.

    --
    doom3

  • 8. Data: 2009-05-13 09:51:42
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 12 Maj, 12:37, "doom3" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zakladam uzywanie tonerow zastepczych, takze prosze miec to na uwadze
    > (jakosc zamiennikow, wytrzymalosc na takie zabiegi wewnetrznego bebna - o

    monochromatyczna lexmark optra t614 toner na 25000 wydruków koszt
    jednej strony 0.013 zł
    lexmark optra t620 toner na 30000 stron koszt 0.012 zł jednej strony

    kolorowe do 800 zl lexmark optra c700

  • 9. Data: 2009-05-13 10:05:20
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    >monochromatyczna lexmark optra t614 toner na 25000 wydruków koszt
    >jednej strony 0.013 zł
    >lexmark optra t620 toner na 30000 stron koszt 0.012 zł jednej strony
    >
    >kolorowe do 800 zl lexmark optra c700

    Zawsze stronilem od Lexmarka... pamietam jego drukarki atramentowe... psuly
    sie od patrzenia na nie :/
    Jak jest z Laserami ?

    --
    doom3

  • 10. Data: 2009-05-13 18:37:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    doom3 pisze:

    > Zawsze stronilem od Lexmarka... pamietam jego drukarki atramentowe... psuly
    > sie od patrzenia na nie :/

    Pewnie nawet nie dotknąłeś takiej drukareczki, tylko na obrazku widziałeś.

    --
    animka