  • 1. Data: 2011-02-07 15:47:15
    Temat: Awaria gazu - ponowne włączenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W moim rejonie padł gazociąg wysokociśnieniowy. Walczą z tym. Jest szansa,
    że wieczorem będą uruchomić. Ktoś sie orientuje, jaka jest procedura
    włączenia gazu? Do każdego domu będą przychodzić? - ale to problem całego
    miasta. Samemu można próbować? Ale to może być zapowietrzone? Jakieś
    pomysły? Nie chcę dzwonić na 992, bo chłop tam pewnie już i beze mnie kota
    dostaje. Na stronie Spółki Gazowniczej nawet informacji o awarii nie ma, o
    informacjach o uruchomienia nie wspominając, choć rozsądek nakazywałby tam
    szukać wiadomości.

  • 2. Data: 2011-02-07 16:25:41
    Temat: Re: Awaria gazu - ponowne włączenie
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 16:47:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > procedura włączenia gazu? Do każdego domu będą przychodzić? - ale to
    > problem całego miasta. Samemu można próbować?

    możesz

    > Ale to może być
    > zapowietrzone?

    tak, może

    > Jakieś pomysły?

    procedura jest prosta. Odkręcasz kurek, odpalasz, siadasz i patrzysz.
    Jeśli zgaśnie bo pójdzie powietrze, to operację powtarzasz.... :) Grunt
    aby na początku nie zostawiać ognia bez opieki, bo zgaśnie, a potem gaz
    pójdzie i.... no wiesz :)

    --
    pzdr
    meping

  • 3. Data: 2011-02-07 18:34:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iip6e5$544$2@inews.gazeta.pl...

    > możesz

    No włąśnie wychodzi na to, że nie. Teraz w Internecie pojawiła się
    informacja, że trzeba odblokować reduktor przed licznikiem. Próbowałem bez
    tego włączyć piec, ale nie działa.

  • 4. Data: 2011-02-07 19:10:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > procedura włączenia gazu? Do każdego domu będą przychodzić? - ale to
    > problem całego miasta. Samemu można próbować? Ale to może być
    > zapowietrzone? Jakieś pomysły? Nie chcę dzwonić na 992, bo chłop tam

    Ale co próbować zrobić? Sprawdzać czy jest gaz możesz sam, tylko nie
    zostawiaj odkręconego bez opieki. A jak coś muszą otworzyć/odblokować
    przed licznikiem, to i tak nie masz do tego dostępu...

    MJ

  • 5. Data: 2011-02-07 19:13:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale co próbować zrobić? Sprawdzać czy jest gaz możesz sam, tylko nie
    > zostawiaj odkręconego bez opieki. A jak coś muszą otworzyć/odblokować
    > przed licznikiem, to i tak nie masz do tego dostępu...

    No właśnie mam dostęp do reduktora. Jest tam taki dinks.