    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: BMW
    Date: Sun, 1 May 2016 21:56:32 +0200

    W sierpniu będzie 3 lata jak nabyłem F11 525d. Niby dla
    siebie, ale ponieważ to auto bez silnika, to szybko oddałem
    żonie. Przedwczoraj żona wracała z delegacji z Holandii.
    Auto gdzieś miedzy granicą a Poznaniem zrobiło bzzzzz potem
    wrrrrr potem drrrr potem poszedł czarny dym spod maski
    i dupa.

    Przebieg zgadnie ktoś? Proste. Minęło niedawno 100kkm.
    Czyli jednorazówka. Wszyscy mi mówili, sprzedaj bo to złom
    to nie chciałem wierzyć.
    Ogólnie zaraz po odebraniu z serwisu auto nie trafi już do
    małżonki tylko do szczęśliwego nowego nabywcy. Żona już ma
    wybrane nowe auto i w środę po nie jadę.

    Jest jakieś auto, którym po przejechaniu 100kkm nie strach
    odjechać dalej niż 5km od domu?