    From: "Mario" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: BMW 520 kombi 02, warto?
    Date: Sun, 25 Apr 2010 23:42:56 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Mam okazje (?) kupic bmw 520 kombi w niezlej cenie.
    Auto to samochod mojego szefa.
    Rocznik 2002, niewielki przebieg 140kkm, 2200 benzyna, znam to auto od nowosci.
    Pierwszy wlasciciel, bez zadnej nawet najmniejszej stluczki, przebieg pewny.
    To plusy. Minusy sa takie, ze nie dbano o nie zbytnio, samochod jeden z wielu,
    do 2007 jezdzil nim jeden czlowiek. Potem rozni handlowcy i kurierzy.
    Facet wyznaje zasade ze lejemy paliwo i nie przejmujemy sie reszta, jak dziala
    to ok, jak nie, szlo gdzies do znajomka do warsztatu.
    Nie specjalnie mnie to interesowalo i wlasciciel tez nie bardzo potrafi
    powiedziec co bylo robione a co nie. Generalnie po 2007 bylo serwisowane u "Pana
    Janka".
    Cena dla mnie to 20kzl. Myslicie ze warto?