  • 1. Data: 2017-12-05 15:11:21
    Temat: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Nie zamierzam kupić natomiast w weekend widziałem
    dwie Panie która próbowały na śniegu wiechać na krawężnik.
    Na parkingu taki "zatopiony".
    I był problem z wjechaniem.

    I tak się zastanawiam czy dla takiej żony albo dla mnie
    przeciętnego zjadacza chleba tylny napęd ma jakieś zalety?

  • 2. Data: 2017-12-05 15:33:58
    Temat: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-12-05 15:11, Bolko wrote:

    > Nie zamierzam kupić natomiast w weekend widziałem
    > dwie Panie która próbowały na śniegu wiechać na krawężnik.
    > Na parkingu taki "zatopiony".
    > I był problem z wjechaniem.

    Na FWD też można mieć.

    > I tak się zastanawiam czy dla takiej żony albo dla mnie
    > przeciętnego zjadacza chleba tylny napęd ma jakieś zalety?

    Kupno RWD dla żony raczej liczyłbym jako okoliczność obciążającą ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2017-12-05 15:43:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > tylny napęd ma jakieś zalety?

    Driftować można. Niektórzy widzą w tym coś fajnego.
    Swoją drogą to nie wiem, skąd taki mit BMW jako samochodu dla lubiących
    prędkość (że tak powiem). Ile razy mam nieprzyjemność jechać za BMW, to
    zawsze jedzie nim jakaś cipa, co albo czeka aż światło będzie jeszcze
    bardziej zielone, albo jedzie lewym w tempie osłabionego ślimaka, albo
    do manewru skrętu czyta instrukcję, jak się to robi (no bo nie wiem co
    do wafla nędzy jest w tym trudnego, że zajmuje tyle czasu).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2017-12-05 15:58:26
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 15:43:25 UTC+1 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Powitanko,

    > Driftować można. Niektórzy widzą w tym coś fajnego.
    Ale to techniki dla bardziej zaawansowanych.

    Ale po mieście albo na autostradzie
    w cywilnych zastosowaniach ma ten napęd jakieś plusy?

  • 5. Data: 2017-12-05 16:09:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma. Sprzeglo zwane popularnie przegubem w tylnym napedzie nie pierdolnie jak dac
    ostro w pedal przy skreconych kolach. Jesli samochod z tylnym napedem bylby tanszy w
    produkcji to takie rozwiazanie bylo by lansowane jako swietne.

  • 6. Data: 2017-12-05 16:18:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >I tak się zastanawiam czy dla takiej żony albo dla mnie
    >przeciętnego zjadacza chleba tylny napęd ma jakieś zalety?

    jedna ma - nauczysz sie lepiej jezdzic.
    Tylko to bedzie kosztowna nauka :-)

    Ale moze BMW jakos lepiej zrobione i wiecej wybacza ...

    J.

  • 7. Data: 2017-12-05 16:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    "O'Pajak" napisał:
    > Powitanko,
    >Ale to techniki dla bardziej zaawansowanych.

    >Ale po mieście albo na autostradzie
    >w cywilnych zastosowaniach ma ten napęd jakieś plusy?

    W wiekszosci wypadkow nie ma wad, i to wystarcza :-)

    Jak trzeba podjechac pod gore zima, to teoretyczne nacisk na tylna os
    rosnie, a na przednia spada.
    Tylko w praktyce jakos te samochody z przednim napedem radza sobie
    lepiej.

    J.

  • 8. Data: 2017-12-05 17:39:54
    Od: Marek Panek <m...@g...com>

    On 05.12.2017 16:38, J.F. wrote:
> [...]
    > rosnie, a na przednia spada.
    > Tylko w praktyce jakos te samochody z przednim napedem radza sobie lepiej.

    Niezupełnie prawda. Którejś zimy na pdjezdzie do Szklarskiej P.
    widziałem cuda-wianki w wykonaniu przednionapędowców. Dwóch próbowało
    podjeżdżać tyłem z siedzącymi na masce dwoma facetami w charakterze
    obciążenia, kilku na trasie uparcie buksowało nie posuwając się naprzód
    a BMW i mój maluch (z letnimi oponami) spokojnie dały radę.
    pzdrw
    M.

  • 9. Data: 2017-12-05 17:48:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Panek" napisał w wiadomości grup
    On 05.12.2017 16:38, J.F. wrote:

> [...]
    >obciążenia, kilku na trasie uparcie buksowało nie posuwając się
    >naprzód a BMW i mój maluch (z letnimi oponami) spokojnie dały radę.

    Bo maluch pod tym wzgledem dobrze zrobiony - os napedzana ma 66%
    nacisku, pod gore wiecej :-)

    A opony miales pewnie "zwykle", bezprzymiotnikowe - dzis mozna sie
    niezle przejechac jadac na snieg na letnich oponach.
    Tzn przejechac kiepsko, poslizgnac za to mocno :-)

    Ale BMW juz nie jest tak dobry jak maluch. Moze mial lepsze opony niz
    reszta.

    J.

  • 10. Data: 2017-12-05 17:51:10
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Marek Panek wrote:

> [...]
    > obciążenia, kilku na trasie uparcie buksowało nie posuwając się
    > naprzód a BMW i mój maluch (z letnimi oponami) spokojnie dały radę.

    Jakies neptyki z nich, co zasiadali w FWD

    Pozdr,