  • 1. Data: 2009-05-24 20:34:35
    Temat: BT z fonią ?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Czy mozna w naszym kraju, lub gdzies indziej, zakupic moduły BT z fonią, tak
    aby od razu miały wejście na mikrofon i wyjscie stereo ? maritex posiada
    tylko wersje do transmisji danych, ja chciałbym przesyłać dźwięk na
    niewielką odległość.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2009-05-24 22:42:01
    Temat: Re: BT z fonią ?
    Od: Grzes <n...@s...pl>

    Dnia Sun, 24 May 2009 22:34:35 +0200, VSS napisał(a):

> [...]
    > aby od razu miały wejście na mikrofon i wyjscie stereo ? maritex posiada
    > tylko wersje do transmisji danych, ja chciałbym przesyłać dźwięk na

    Może BT320S?

    --
    Pzdr Grzes

  • 3. Data: 2009-05-25 20:37:42
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Grzes" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Może BT320S?

    to tylko odbiornik, a AP lub choćby nadajnik

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-05-25 20:50:47
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    VSS pisze:

    > Czy mozna w naszym kraju, lub gdzies indziej, zakupic moduły BT z fonią, tak
    > aby od razu miały wejście na mikrofon i wyjscie stereo ?

    Jeżeli wystarczy tylko mono - to rozebrać pierwszą z brzegu słuchawkę
    BT. Taniej nie wyjdzie, Chińczyk tłucze to masowo. Dorobić normalne
    zasilanie i po kłopocie. A jak stereo - to najtańsze słuchawki BT (w
    wersji z mikrofonem).

    Na piechotę dałoby się wykorzystując uniwersalny moduł BT (HCI),
    doczepiając do tego mały procek i przetworniki. Ale wyjdzie pewnie drożej.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-05-25 21:00:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jeżeli wystarczy tylko mono - to rozebrać pierwszą z brzegu słuchawkę
    > BT.

    No ale 2 takie sluchawki ze soba wzajemnie nie zabanglaja, trzeba rzucic
    jakis WT32 coby zagail.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2009-05-25 21:21:22
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pawel "O'Pajak" pisze:

    > No ale 2 takie sluchawki ze soba wzajemnie nie zabanglaja, trzeba rzucic
    > jakis WT32 coby zagail.

    Myślałem, że chodzi tylko o jedną stronę - a druga jest standardowym np.
    telefonem komórkowym.

    No to proponuję pojechać po bandzie i zrobić na modułach HCI + kodeki +
    jakiś mały ARM.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-05-25 23:41:31
    Od: "Darek R." <d...@p...onet.pl>

    VSS pisze:
    > to tylko odbiornik, a AP lub choćby nadajnik

    Może na DX?

    Pozdrawiam,
    Dariusz Rzońca

  • 8. Data: 2009-05-26 07:56:10
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Darek R." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może na DX?
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8889
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9677
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10638

    tak, to jest dobre. ja mam w domu jednego AP BT firmy plantronics ale nie
    mogłem znaleźć nic podobnego. te nadajniki sa OK !

    --
    VSS
    http://vss.pl