  • 1. Data: 2009-05-24 11:52:52
    Temat: Modem ADSL SpeedStream 4100 annex B - jak zrobić annex A?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Witam !

    Czy da się przerobić w/w modemy z annexu B na annex A?
    Na elektrodzie znalazłem na ten temat sprzeczne opinie...

    J.

  • 2. Data: 2009-05-24 14:58:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    Sunday, May 24, 2009, 1:52:52 PM, you wrote:

    > Czy da się przerobić w/w modemy z annexu B na annex A?
    > Na elektrodzie znalazłem na ten temat sprzeczne opinie...

    Ale jak tu można mieć wątpliwości? Nie da się i koniec.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-05-24 15:11:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 May 2009 16:58:51 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Jarek,
    >
    >Ale jak tu można mieć wątpliwości? Nie da się i koniec.

    A czym sie roznia oba annexy ?

    J.

  • 4. Data: 2009-05-24 15:53:42
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > A czym sie roznia oba annexy ?
    Jeden dziala po ISDN a drugi po analogowej...

    K/

  • 5. Data: 2009-05-24 16:15:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, May 24, 2009, 5:11:12 PM, you wrote:

    > A czym sie roznia oba annexy ?

    Annex A jest przystosowany do telefonii analogowej, annex B do ISDN -
    inne pasma.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-05-24 18:45:37
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Annex A jest przystosowany do telefonii analogowej, annex B do
    > ISDN -
    > inne pasma.

    Niby racja, ale ten modem nie dotyka przecież zasadniczej funkcji
    linii, a jedynie "wyciąga" z niej ADSLa, a ten dla obu aneksów się
    chyba nie różni jakoś dramatycznie.
    W każdym razie możliwość widziałbym w hardware "uniwersalnym"
    przestawianym na jedno lub drugie rozwiązanie w sposób programowy.
    To tylko moje gdybanie, nie wiem, czy jest taka możliwość, drążę
    temat z powodu mania 30 sztuk takich modemów z aneksem B i chęci ich
    upłynnienia, niekoniecznie w cenie złomu.
    W każdym razie na elektrodzie ktoś twierdzi, że udało mu się to
    zrobić, co wiecej deklaruje nawet w tym pomoc, niestety póki co nie
    odezwał się na priv, ktoś tez na zadane tam identyczne pytanie
    odpisał, że jakaś seria tych modemów umożliwiała taką zmianę.
    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

    J.

  • 7. Data: 2009-05-24 20:15:32
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jarek P. pisze:

    > Czy da się przerobić w/w modemy z annexu B na annex A?

    Przeróbka wymaga jedynie wymiany wewnętrznego oprogramowania modemu
    (firmware), sprzęt jest przystosowany do działania w obu standardach.
    Oczywiście jak dokonać czegoś takiego, to wie może tylko producent.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2009-05-24 20:26:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 May 2009 22:15:32 +0200, Adam Dybkowski wrote:

    >Przeróbka wymaga jedynie wymiany wewnętrznego oprogramowania modemu
    >(firmware), sprzęt jest przystosowany do działania w obu standardach.
    >Oczywiście jak dokonać czegoś takiego, to wie może tylko producent.

    A nie ma upgrade dostepnego na www ?

    J.

  • 9. Data: 2009-05-24 22:33:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > priv, ktoś tez na zadane tam identyczne pytanie odpisał, że jakaś seria
    > tych modemów umożliwiała taką zmianę. Ktokolwiek widział, ktokolwiek

    Wysiłek wydaje się nieadekwatny do osiągniętych rezultatów...
    Przecież taki modem dostosowany już do analogowej linii można
    mieć dosłownie za parę złotych na eBay - to popularny modem w USA:
    http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1
    311&_nkw=speedstream+4100&_sacat=See-All-Categories

  • 10. Data: 2009-05-25 20:51:52
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pszemol pisze:

> [...]
    > http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1
    311&_nkw=speedstream+4100&_sacat=See-All-Categories

    Ale jeżeli "wysiłek" ograniczałby się do wgrania innego firmware - to
    dlaczego by nie? Sama przesyłka chociażby kosztuje.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/