  • 1. Data: 2009-05-24 17:54:29
    Temat: Immobiliser - zmiana okresu po którym załączana jest blokada - jak?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    mam w Daewoo Tico zamontowany immobiliser, który włącza
    blokadę zapłonu po ok. 30 sekundach od momentu wyłączenia
    silnika. Chciałbym ten okres wydłużyć do 3 ok. minut.

    Czy ktoś z Was wie jak to zrobić? Dodam, że nie znam się na
    samochodach, natomiast mam blade pojęcie o elektronice.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2009-05-25 13:42:53
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Rex pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was wie jak to zrobić? Dodam, że nie znam się na samochodach,
    > natomiast mam blade pojęcie o elektronice.

    Czy ktoś wie jak zmienić ten okres?

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 3. Data: 2009-05-26 07:40:44
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś wie jak zmienić ten okres?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rex

    Pewnie sie nie da, a przynajmniej mam taką nadzieję.
    Gdyby się dało to po kiego diabła taki immobilizer.
    Skoro można by wydłużyć czas do 3 minut to rónie dobrze
    i do tygodnia, roku, czy na zawsze.
    Dzieki za takie zabezpieczenie, co nie zmienia faktu, że i tak nie jest
    to jakieś cieżkie do przejścia zabezpieczenie.

    bhk

  • 4. Data: 2009-05-26 07:46:48
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    bhk wrote:
> [...]
    > Dzieki za takie zabezpieczenie, co nie zmienia faktu, że i tak nie
    > jest to jakieś cieżkie do przejścia zabezpieczenie.

    Przeciez to nie jest fabryczne immo (bo takie w tico chyba nie istnialo)
    tylko zalozone przez ASO czy wczesniejszego uzytkownika. I teraz skad mamy
    wiedziec jakiej firmy nasz immo ?
    (bo przeciez istnieje fiecej niz jedna firma produkujaca takiegadzety)

  • 5. Data: 2009-05-26 13:44:01
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Przemek pisze:

> [...]
    > wiedziec jakiej firmy nasz immo ?
    > (bo przeciez istnieje fiecej niz jedna firma produkujaca takiegadzety)

    Immobiliser nie jest założony fabrycznie. Został założony w
    salonie przed zakupem Tico. Nie mam pojęcia jakiej jest
    firmy. Mogę jedynie napisać, że jest w kształcie breloczka
    do kluczy i ma na końcu taką główkę/kulkę, którą przytyka
    się do części świecącej na czerwono w okolicy stacyjki na
    klucze, żeby "rozbroić" blokadę zapłonu. To tyle opisu
    laika. Nic więcej nie wiem nt. tego urządzenia.

    A może da się jednak ten okres wydłużyć...
    Czy ktoś z Was ma jakieś pomysł?

    Pozd, Rex

  • 6. Data: 2009-05-26 20:32:29
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Rex pisze:

    > A może da się jednak ten okres wydłużyć...
    > Czy ktoś z Was ma jakieś pomysł?

    Wolniej przykładać?

    MAc