  • 11. Data: 2010-07-26 18:56:59
    Temat: Re: Bąbel na oponie....
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Katanka pisze:

    > No ale zaraz. To wygląda jakby gośc bąbel zjechał szlifierką? To taka
    > opona pewnie jeszcze mniej wytrzyma, niż gdyby z tym bąblem sprzedawał :(

    On tam przeszczepił kawalek gumy zeby załatać dziurę... polskie druciarstwo.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2010-07-26 21:24:25
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > No i tym razem trafiło na mnie. Kałuża, pod kałużą dziura i na
    > ContiSportContact3 wyrósł bąbel :/
    > Przegladajac Allegro znalazlem cos takiego:
    > http://allegro.pl/item1149304270_opony_letnie_contin
    ental_225_45_17.html
    > Co to kuzwa ma byc??? Przeciez jazda na czyms takim powinna byc
    > zabroniona :/

    Uszkodzenie mogło być niewielkie lekkie nadszarpnięcie tylko ktoś się
    uparł że chce naprawiać... naprawili na gorąco najtaniej jak się dało no
    i tak to wygląda.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-07-27 09:46:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-07-26 16:00, DoQ pisze:
    > Co to kuzwa ma byc??? Przeciez jazda na czyms takim powinna byc
    > zabroniona :/
    Eeeeee - przecież można dać tym brzydkim do środka i oponki będą się
    pięknie prezentować. Klient będzie zadowolony :->

    Maciek