  • 101. Data: 2018-12-16 19:28:18
    Temat: Re: Badania techniczne bez zmian
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A moj dziadek spod Ostrowca stracil chujem odrzutowca. A tak ogolnoe
    > to chuj Ci do tego po jakim przekazie lece. W przeciwienstwie do
    > Ciebie mam swoje zdanie a nie kodziarskie albo jelopozycyjne.

    Skoro wypowiadasz sie na publicznym forum to nie dziw sie ze ktos ci
    odpowiada.
    Albo tupnij noga i idz STONT!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 102. Data: 2018-12-16 20:19:58
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 15 Dec 2018 15:44:57 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Od trzech dni kilka razy dziennie rozni ministrtowie, premier, dziennikarze mowia ze
    prad nie drozeje.

    Jeszcze się na tym rządzie nie przejechałeś? Wierzysz dalej
    notorycznemu kłamcy w postaci premiera? Niby stary a naiwny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 103. Data: 2018-12-16 20:24:09
    Od: j...@i...pl

    On 15 Dec 2018 17:32:13 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Po 1,49?
    >To chyba jakis wyrób chebopodobny...

    Nie wiem gdzie on widział chleb po 1,49 jak byle bułka kajzerka w
    Biedronce kosztuje 0,79.

  • 104. Data: 2018-12-16 20:39:03
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 15 Dec 2018 17:56:46 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A tu widzisz - warszawiak, choc czesto w pierwszym pokoleniu, ziemie
    >wydzierzawil, a potem przejal za 2% wartosci.
    >
    >To teraz przejmie za 40% wartosci.

    Mnie to i tak nie boli, bo mój budynek stoi na gruncie SP a nie M.St.
    Warszawy. Więc mnie bonifikta 98% nie dotyczyła. A drugiej strony -
    przez 25 lat zapłaciłem już SP ponad 30 tys. PLN za coś, co się nazywa
    wieczystym użytkowaniem. Ni to pies ni wydra.
    A tak BTW to grunty należąze do M.St. Warszawa w ostanich miesiącach
    strasznie zdrożały. Ludzie podostawali podwyżki WU o 200-300%.

  • 105. Data: 2018-12-16 20:44:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Dec 2018 15:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Na serio one nie maja zadnego sensu?
    > Dlaczego u nas nie a u sasiadów juz około 30% idzie z OZE?

    U nas ?

    To chyba dlatego, ze taki przepis :-)

    30% to chyba w calej UE, a u nas znacznie mniej, z czego polowa ze
    spalania biomasy.

    J.

  • 106. Data: 2018-12-16 20:47:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Dec 2018 14:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > Jakby to wygladało...

    Otoz to :-)

    Ale co tam - telewizja wytlumaczy ze to dla dobra obywateli, a wina
    jest PO :-)

    J.

  • 107. Data: 2018-12-16 20:49:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >>
    > Boze jaki ty jestes niedoinformowany :))))
    >
    > Co do wpływu CO2 na srodowisko to w swiecie naukowym jest konsensus, wiec
    > jak wysnuwasz taka rewolucyjna teorie to mysle, ze przydałoby sie cos na
    > poparcie...
    > Tu masz wytłumaczenie, jedno z setek jakie znajdziesz w necie:
    > Owszem, wzrost stężenia CO2 może być dla roślin korzystny - ale tylko
    > lokalnie i krótkoterminowo. W dłuższej perspektywie wzrośnie powierzchnia
    > obszarów suchych i pustynnych. Skurczą się obszary dostępne dla
    > roślinności, i tak osłabianej przez szkodniki, niedobory wody i

    Ja tam przypominam, ze caly ten wegiel, to kiedys latal w atmosferze.
    Rosliny rozwijaly sie bujnie i powszechnie, tak bujnie, ze nie nadazly
    gnic, i z tego wlasnie powstaly pokłady wegla :-)

    J.

  • 108. Data: 2018-12-16 20:50:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Dec 2018 05:18:13 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jak chcez zyc i zeby dzieci zyly to sie bij o wzrost dwutlenku wegla.

    Dyletantem jesteś.
    Od CO2 nie umiera się.

  • 109. Data: 2018-12-16 20:51:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Dec 2018 15:02:29 +0100, w <pv5ltl$ks6$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    miejscach w ktorych jego ludzie nie opanowali samorzadow.

    > O ja pierdolę...

    Zdecydowanie facet nie jest normalny :)

  • 110. Data: 2018-12-16 20:53:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Dec 2018 20:44:39 +0100, w
    <1xqq4blgop56l$.183xmm6dwgppo.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > U nas ?
    >
    > To chyba dlatego, ze taki przepis :-)
    >
    > 30% to chyba w calej UE, a u nas znacznie mniej, z czego polowa ze
    > spalania biomasy.

    Nie, u Niemców 30% jest z OZE.
    Produkują 1,5x więcej z OZE niż Polska w całości zużywa.

    Tzn. mogliby nas zasilić i jeszcze połowa by im została.