  • 1. Data: 2018-12-14 19:49:16
    Temat: Badania techniczne bez zmian
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://fakty.interia.pl/polska/news-kaczynski-w-ost
    atniej-chwili-wniosl-o-wycofanie-projektu-now,nId,27
    31153

    "Ponieważ ta ustawa, która była w tej chwili procedowana, budzi
    rzeczywiście wiele wątpliwości, wnoszę o jej wycofanie z porządku
    dziennego" - zaapelował prezes PiS.

    W odpowiedzi na wniosek prezesa PiS, zgłoszony po 15-minutowej
    przerwie, marszałek Sejmu Marek Kuchciński zwołał Konwent Seniorów, by
    rozstrzygnąć, jak sprawę załatwić formalnie.

    W myśl projektu nadzór nad stacjami diagnostycznymi miałby zostać
    przeniesiony ze starostw powiatowych do Transportowego Dozoru
    Technicznego. Szacowany koszt zamiany to ok. 500 mln zł. Zgodnie z
    założeniami projektu ustawy głównym źródłem finansowania nadzoru nad
    stacjami kontroli pojazdów może stać się opłata za badania wykonane po
    terminie, które będą o 50 proc. wyższe niż koszt badania w terminie.
    "

    Ciekawe ... slupki spadaja, czy Prezesowi ktos wytlumaczyl co sie
    wiaze z samochodem.

    Podwyzek pradu tez nie bedzie ...

    J.

  • 2. Data: 2018-12-14 21:11:54
    Temat: Re: Badania techniczne bez zmian
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Dec 2018 19:49:16 +0100, w <5c13fb68$0$476$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Podwyzek pradu tez nie bedzie ...

    Już są.

  • 3. Data: 2018-12-14 22:02:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakies glebsze przemyslenia w zwiazku z tym masz czy najistotniejsze jest dla Ciebie
    przypierdolic sie do prezesa? System przegladow z winy ludzi nie jest doskonaly. Ale
    w tej formie dziala od wojny. Jesli nie trzeba wkurwiac ludzi podwyzkami czy
    dodatkowymi oplatami to sie tego nie robi. W przeciwienstwie do Francji jestesmy w
    stabilnej i nie najgorszej sytuacji finansowej. Zadymy na ulicach sa potrzebne w tej
    chwili opozycji a nie pisowi. Pis nie dopusci do zadym bo nie bedzie stwarzal do nich
    powodow. Kilkudziesieciu rolnikow bez specjalnego powodu zablokowalo autostrade. We
    francji, niemczech itd policja wdeptala by ich w asfalt. A u nas pojechal do nich
    minister pogadac. Ogladalem to w tv. Zal dupe sciskal na to co mowili. Jeden
    malorolny chcial zeby minister pojechal do pana Putina i pogadal w ich imieniu i
    interesie. Kwestionowali sprowadzone zgodnie z prawem i przepisami przez prywatna
    firme mieso. Zrobili afere z niezrealizowanego projektu posadzenia w ramach jakiejs
    wspolpracy miedzypanstwowej kilku hektarow malin.

  • 4. Data: 2018-12-14 22:07:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Lodzi zaklad energetyczny rozsyla listy w ktorych proponuje podpisanie umowy na rok
    lub dwa na stala cene pradu. W tej chwili proponuja stawki jakie teraz sa. Male firmy
    tez takie listy dostaja. Znajomy ma knajpe i pokazal mi taki list.

  • 5. Data: 2018-12-14 23:16:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Dec 2018 13:07:14 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    firmy tez takie listy dostaja. Znajomy ma knajpe i pokazal mi taki list.

    A jaką ofertę wysłał do miasta i przedsiębiorców?

  • 6. Data: 2018-12-14 23:19:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ciekawe ... slupki spadaja, czy Prezesowi ktos wytlumaczyl co sie
    > wiaze z samochodem.

    Stawiam, że ktoś kto miał wtyki u JarKacza miał jakiś interes, by tak szepnąć
    mu na ucho.

    Logiki raczej bym w tym nie szukał.

  • 7. Data: 2018-12-14 23:21:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Dec 2018 13:02:06 -0800 (PST), w
    <0...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    firme mieso. Zrobili afere z niezrealizowanego projektu posadzenia w ramach jakiejs
    wspolpracy miedzypanstwowej kilku hektarow malin.

    Stawiam, że oglądałeś relację w publicznej TVPis.

  • 8. Data: 2018-12-14 23:49:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tego co mi wiadomo duze firmy i miasta podpisuja indywidualne umowy i moga
    negocjowac ceny.

  • 9. Data: 2018-12-14 23:53:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazasz ze jedyna sluszna relacja byla w tfauenie a w tvpisie podlozyli glosy zeby na
    ich wyszlo?

  • 10. Data: 2018-12-15 00:21:07

    Fri, 14 Dec 2018 14:49:55 -0800 (PST), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Z tego co mi wiadomo duze firmy i miasta podpisuja indywidualne umowy i moga
    negocjowac ceny.

    Rzeczywiście mało wiesz.