  • 89. Data: 2018-12-16 15:59:59
    Temat: Re: Badania techniczne bez zmian
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Jak chcez zyc i zeby dzieci zyly to sie bij o wzrost dwutlenku
    > wegla. Uwierzysz ze powietrzu jest go 30 razy mniej niz argonu.
    > Dwutlenek wegla to zarcie. Za dziesiec lat przybedzie miliard ludzi.
    > Nastepny miliard troche szybciej przybedzie. Jak ludzie nie beda
    > mieli zarcia to przyjda i zabiora Twoje i twoich dzieci. Przed tymi
    > co przyjda nie macie zadnych szans sie obronic.

    Boze jaki ty jestes niedoinformowany :))))

    Masz chociaz jakis naukowcĂłw ktorzy taka teze popieraja?
    Bo wiem, ze przemysł czasami jednego czy drugiego naukowca przekupi zeby
    ten starał się zmniejszac wage problemu, ale takiego który by takie
    brednie opowiadał to chyba nie ma?

    Co do wpływu CO2 na srodowisko to w swiecie naukowym jest konsensus, wiec
    jak wysnuwasz taka rewolucyjna teorie to mysle, ze przydałoby sie cos na
    poparcie...

    Tu masz wytłumaczenie, jedno z setek jakie znajdziesz w necie:
    Owszem, wzrost stężenia CO2 może być dla roślin korzystny – ale tylko
    lokalnie i krótkoterminowo. W dłuższej perspektywie wzrośnie powierzchnia
    obszarów suchych i pustynnych. Skurczą się obszary dostępne dla
    roślinności, i tak osłabianej przez szkodniki, niedobory wody i
    składników odżywczych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 92. Data: 2018-12-16 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ale te wiatraki czy u nas czy na "zachodzie" to sens mają tylko
    > dzięki dopłatą i innym dotacją Więc to ze u nas z tego zrezygnowali
    > to może i nie najgorszy ruch

    Zdefiniuj: sens.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 93. Data: 2018-12-16 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Dla dotacji

    Na serio one nie maja zadnego sensu?
    Dlaczego u nas nie a u sasiadów juz około 30% idzie z OZE?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 94. Data: 2018-12-16 17:31:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nowaki moga z Ukrainy przyjezdzac. Abdullahow sobie nie zycze. Sambo, Bambo czy inny
    Sundlovu tez niech u siebie na dupie siedza. Ale nie boj. Tolerancyjny jestem.
    Zaprosisz do siebie do domu arabska albo murzynska rodzine to slowa nie powiem.

  • 95. Data: 2018-12-16 17:40:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 16 Dec 2018 14:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > Boze jaki ty jestes niedoinformowany :))))

    Kiedyś się mówiło po prostu "głupi" :) Ale dziś jakieś nowe mody panie
    dzieju...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 96. Data: 2018-12-16 17:41:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2018 06:52:39 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Rzad nie ma w zakresie obowiazkow karmienia tych co na niego pluja.

    Rząd nie ma obowiązku karmić kogokolwiek, pacanie. Ma inne obowiązki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 97. Data: 2018-12-16 17:45:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 16 Dec 2018 15:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zdefiniuj: sens.

    Może niech najpierw się nauczy pisać bez błędów? "Sens" to za trudne dla
    niego, obawiam się.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2018-12-16 17:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rząd nie ma obowiązku karmić kogokolwiek, pacanie. Ma inne obowiązki.

    Po prostu ten palant z gównem zamiast mózgu myśli, że to rząd utrzymuje
    Polskę i Polaków a nie na odwrót. A że teraz mamy rząd wolski to
    powinien jebać Polaków, jak na okupanta przystało i karmić wolaków. Ot
    pojeb, ale niestety częsty przypadek. Najzabawniejsze jest to, że takie
    sieroty postkomunistyczne wyzywają (którzy często urodzili się po 89) od
    ubeków.

    Shrek

  • 99. Data: 2018-12-16 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Ale nie boj. Tolerancyjny jestem. Zaprosisz do siebie do domu
    > arabska albo murzynska rodzine to slowa nie powiem.

    Nie wiem jak ci to powiedziec, ale własnie około miesiaca temu mieszkał u
    nas znajomy z Afryki...

    Ale ja nie o tym... Mowie tylko ze trudno liczyc na twoj obiektywizm,
    skoro jasno powiedziałes, ze liczy sie dla ciebie jedna sprawa (wtedy
    mowiłes chyba o dwóch ale o drugiej rzad milczy wiec ty tez) wiec wiadomo
    ze reszty nie oceniasz obiektywnie tylko lecisz po przekazie z tvp...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 100. Data: 2018-12-16 18:30:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A moj dziadek spod Ostrowca stracil chujem odrzutowca. A tak ogolnoe to chuj Ci do
    tego po jakim przekazie lece. W przeciwienstwie do Ciebie mam swoje zdanie a nie
    kodziarskie albo jelopozycyjne.