  • 1. Data: 2018-12-13 19:37:14
    Temat: AC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    OC poszlo w gore, a AC spadlo.

    Wystarczy doplacic 400 zl.

    Czy faktycznie potanialo, czy auto mi stanialo, czy oni juz wiedza, ze
    mnie orzna na wyplacie, skoro auto ma ponad 10 lat ?

    J.

  • 2. Data: 2018-12-13 20:59:58
    Temat: Re: AC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > OC poszlo w gore, a AC spadlo.
    >
    > Wystarczy doplacic 400 zl.
    >
    > Czy faktycznie potanialo, czy auto mi stanialo, czy oni juz wiedza, ze
    > mnie orzna na wyplacie, skoro auto ma ponad 10 lat ?

    Brak niebezpieczenstwa kradziezy połaczony z mozliwym walnieciem jakiegos
    auta za 200k w celu wymuszenia odszkodowania?

    Miza moje kochane, zastepcze auto z 95 roku zaproponowali grubo ponad
    1000zł OC podczas kiedy przed zmowa cenowa płaciłem 300... Musiałem
    zezłomowac :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 3. Data: 2018-12-13 23:24:13
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-13 19:37, J.F. wrote:

    > OC poszlo w gore, a AC spadlo.
    >
    > Wystarczy doplacic 400 zl.
    >
    > Czy faktycznie potanialo, czy auto mi stanialo, czy oni juz wiedza, ze
    > mnie orzna na wyplacie, skoro auto ma ponad 10 lat ?

    A co, myślałeś, że z czasem twoje auto będzie drożało? :-)

    Z tym orzynaniem to nie wiem bo mnie Axa wypłaciła tyle za ile
    faktycznie samochód można kupić i odkup pozostałości zorganizowali. Mogę
    się przyczepić tylko do tego, że nie aktualizowali wartości pojazdu, ale
    to co najwyżej na składkę wpływało a nie wypłatę odszkodowania. Ale jak
    wpływało jak znacznie droższy samochód niewiele drożej ubezpieczyłem.