  • 191. Data: 2012-05-14 17:45:31
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W większości krajów zachodu za niejadalne uchodzą wszelkie grzyby poza
    > pieczarkami i grzybkami z Chin...
    > Więc patrząc na Polaków mogą śmiało mówić "efekty widać" :>

    Rozwala mnie jak Anglicy mowiac mushrooms mysla o pieczarkach :D

    Dysiek

  • 192. Data: 2012-05-14 17:48:22
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-14 08:35, J.F. pisze:

    > To ile tempomat pracuje a ile nie pracuje ? 2 min pracy, 3 przerwy itd ?

    to zależy, generalnie jak jestem zmęczony fizycznie a nie psychicznie
    (np. 12 godzin pracy ale za kółkiem niewiele i nie w korkach) to w
    zabudowanym zapinam tempomat na 60km/h, poza to zależy jak mi odpowiada-
    i trzymam sobie nogę w pobliżu lub tuż nad hamulcem, jak się do czegoś
    zbliżam i oddalam to zwalniam/przyśpieszam przyciskami ;)
    Taki ogólny odpoczynek dla organizmu ;)
    Teraz mam pierwsze auto z tempomatem i wcześniej też sądziłem że to
    zbędny bajer - ale dość często z niego korzystam i w innych autach mi go
    brakuje

    > Jak ma nastawianie z kierownicy, na autostradzie - owszem, troche sie
    > przydaje. Aczkolwiek nie wiem czy nie przyczynia do zasniecia :-)

    mój tempomat można też zapiąć przy 180km/h i więcej, jak widzisz tira to
    wyłączasz, jak robi ci się wolna droga to wciskasz jeden przycisk i znów
    masz słuszną prędkość :)

    Lukasz

  • 193. Data: 2012-05-14 18:19:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > "Kolega" zobaczył, że na parkingu ktoś zaparkował za blisko
    > niego. Nazwał go "cwelem jebanym śmieciem" - trochę patrzyłem na niego
    > jak na debila, bo między dzwiami zostało jakieś 40cm - jak dla mnie
    > norma. I wiesz co? Wkrótce doszedł do wniosku, że jak ktoś za blisko
    > jego 10 letniego strucla stanął, to na pewno go drzwiami obił. Jak
    > pomyślał tak poszedł sprawdzić i rzeczywiście znalazł - w odwecie mu
    > szyby poopluwał.

    Fajnych masz znajomych. :>

  • 194. Data: 2012-05-14 18:19:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Czekaj, coś mnie ominęło? Mistrz Płaszczyca miał wypadek?

    Kolejny? Który to już?

  • 195. Data: 2012-05-14 19:19:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-14 18:19, to wrote:

    > Fajnych masz znajomych. :>

    Cudzysłów widział? Współzatrudniony, bo żeby być współpracownikiem, to
    jednak trzeba pracować, a nie zużywać całą energię na symulowanie.
    Jakby to ode mnie zależało, to już dawno nie bylibysmy "znajomymi".

    Shrek.

  • 196. Data: 2012-05-14 19:23:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-14 14:01, AL wrote:

    > ups - poprawka: w tramwajach (ale w sumie tez po torach jezdzi :)

    W kolei też standardowo. BTW w PKSach do Szczyrku również, tylko
    manualnie a nie w automacie. Nie chciał nam kierowca luku bagażowego
    otworzyć, a potem się okazało, że on tam ma tonę piachu;)

    Shrek.

  • 197. Data: 2012-05-14 19:25:03
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-14 14:00, kamil wrote:

    > Czekaj, coś mnie ominęło? Mistrz Płaszczyca miał wypadek?

    Ze trzy (jak nie więcej). I twierdzi, że to dowód jego mistrzostwa, bo
    rozbija się, a dalej żyje i dzięki temu ma lepsze umiejętności od tych,
    co się nie rozbijają i nie mają doświadczenia:P

    Shrek.

  • 198. Data: 2012-05-14 19:43:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Dysiek wrote:

    > - elektrycznie sterowane lusterka

    W naszym klimacie - podgrzewane.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 199. Data: 2012-05-14 19:57:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:joqi5k$2dbg$...@n...ipartners.pl...

    > "Obiłeś"? Bzdura. Nawet 10x mocniejsze walnięcie zostawia slady
    > dostrzegalne głównie lupą.

    Dobra, dobra, ja już ślady po takich specjalistach na zderzaku widziałem.
    I zapewniam Cię, że Ty byś za to płacił, gdybym Cię złapał na gorącym
    uczynku.
    Nie chcesz być winny/podejrzany - nie dotykaj cudzej własności.

    > "Demolowanie" kolejne mocne słowo. Trzeba udowodnić.

    Co mam udowadniać, że uderzyłeś w moje auto, co dane mi było widzieć na
    własne oczy?
    Zapewniam Cię, że nawet szkieł nie dałby się nabrać na Twoje mętne
    wytłumaczenia, że niby delikatnie przywaliłeś, więc na pewno ślady na
    zderzaku w który przywaliłeś były autorstwa sił nieczystych a nie Twoje.

  • 200. Data: 2012-05-14 20:00:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:joqu4f$2hp4$...@n...ipartners.pl...

    > Nie, no ja mam na myśli tylko i wyłącznie kontakt zderzak-zderzak
    > (plastikowy)

    Wcześniej jest ramka pod tablicą, która się zazwyczaj łamie przy takich
    próbach, więc nawet jeśli zderzak wytrzyma, to szkody i tak będą.
    Już nie wspominając o tym, że jeśli ktoś miał zderzak naprawiany, to Twój
    "kontakt" będzie skutkował popękanym lakierem na tymże zderzaku.