  • 41. Data: 2017-10-25 10:35:12
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    news:ccb1db6c-d192-4137-b65f-e8b6c5392982@googlegrou
    ps.com...

    > Na sim,
    > do pliku
    > przepisać na kartkę;)

    Przepisać na kartkę zawsze mogę, ale żmudne i obarczone
    możliwością zrobienia błędów. Ponadto mamy XXI wiek.:-)

    Reszty z Twojej odpowiedzi nie rozumiem - po kolei
    to zrobić czy tylko jedno z nich i jak?

    Pozdrawiam
    Pat

  • 42. Data: 2017-10-25 10:40:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-25 o 10:35, Pat pisze:

    > Przepisać na kartkę zawsze mogę, ale żmudne i obarczone
    > możliwością zrobienia błędów. Ponadto mamy XXI wiek.:-)
    >
    > Reszty z Twojej odpowiedzi nie rozumiem - po kolei
    > to zrobić czy tylko jedno z nich i jak?

    W XXI wieku nie przystoi tłumaczyć takich oczywistości. Spytaj jakiegoś
    dzieciaka pod szkołą :)

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2017-10-25 10:45:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 10:34:57 UTC+2 użytkownik Pat napisał:

    szty z Twojej odpowiedzi nie rozumiem - po kolei
    > to zrobić czy tylko jedno z nich i jak?

    https://www.google.pl/search?q=lumia+535+backup+kont
    akt%C3%B3w&oq=lumia+535+backup+kontakt%C3%B3w&aqs=ch
    rome..69i57.7199j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  • 44. Data: 2017-10-25 14:24:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-10-24 o 16:21, Pat pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Wiem, że to może być trudne, ale nie tylko Ty na ten pomysł
    > wpadłeś i żeby nie było wątpliwości, wśród różnych źródeł
    > było próbowane również to.
    >
    > Pozdrawiam
    > Pat

    I jest trudne, z jakiegoś powodu Opera nie daje się zainstalować w tym
    telefonie. Mi akurat trudno coś powiedzieć w temacie systemu WP i jego
    ograniczeń, tak więc moja rada sprowadzała się do tego co najprostsze.

  • 45. Data: 2017-10-25 22:53:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.10.2017 o 10:35, Pat pisze:
    /.../
    > Przepisać na kartkę zawsze mogę, ale żmudne i obarczone
    > możliwością zrobienia błędów. Ponadto mamy XXI wiek.:-)
    >
    > Reszty z Twojej odpowiedzi nie rozumiem - po kolei
    > to zrobić czy tylko jedno z nich i jak?

    A na nowy fon jak myślisz przenieść?

  • 46. Data: 2017-10-26 17:26:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Trybun wrote...
    >

    > (; Od dziesięcioleci trwają intensywne prace nad zniewoleniem
    > internetu... ;)

    Na pewno wielu z tych tzw wybrańców narodu nie może spać spokojnie z
    powodu tego że inni mają niczym nie skrepowaną swobodę wypowiedzi,.

  • 47. Data: 2017-10-26 17:27:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-10-25 o 10:20, Pat pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zrobić backup kontaktów bez korzystania z chmury?
    >
    > Pozdrawiam
    > Pat

    A przenieść na na zewnętrzną kartę pamięci.., w WP nie ma takiej
    możliwości?

  • 48. Data: 2017-10-29 03:54:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59f1fe92$0$657$6...@n...neostrada.pl

    > Na pewno wielu z tych tzw wybrańców narodu nie może spać spokojnie z powodu tego że
    inni mają niczym nie
    > skrepowaną swobodę wypowiedzi,.

    Winisz wybrańców za ich bierność?

    Czynnicy ;) aktywnie wybierają sobie katów, zaś
    wybrańcy biernie ;) przystają na oferowane im warunki. ;)

    Kiedyś wyśmiewano Rosjan -- wybierających sobie cara,
    którego głównym :) zadaniem było katowanie narodu...

    Obecnie IMO można wyśmiać ludzi niemal na całym świecie. :)

    -=-

    Rosjanin o USA:

    - W Ameryce jest niewolniczy system pracy.
    - Jak jest w Rosji?
    - Oczywiście jeszcze gorzej...

    -=-

    Najpierw Fiskus ściąga podatki (właśnie zatankowałem paliwo -- zatem
    (chyba połową opłaty) wzbogaciłem Fiskusa i kupiłem mleko -- czyli
    Fiskus zerżnął ze mnie VAT...) po czym urzędnik wspomaga ;) jakiś
    projekt, dzięki czemu podatnik :) dostaje najwyższe dobro, zwane
    zatrudnieniem w bezdusznej rzeczywistości powszechnego bezrobocia...

    Czyli płacisz -- abyś mógł pracować...

    Nie łatwiej zatrudniać za freeko? :)

    -=-

    Jeszcze inni twierdzą, że obecne niewolnictwo polega na spłacaniu
    kredytów bankowych, ale IMO różnica jest WYRAŹNA -- podatki są
    obowiązkowe a kredyty są dobrowolne, jeśli nie liczyć przymuszeń
    budowanych/powodowanych tak zwanym losem. Jeśli bank żeruje na
    przymusie losu -- podobnie czyni piekarz czy fryzjer...
    (producent czegokolwiek czy jakikolwiek usługodawca)

    -=-

    BTW rzekomej wolności internetowej...

    https://www.youtube.com/watch?v=qkwJRFDEfLw
    GPS - Gwiezdne Wojny

    https://www.youtube.com/watch?v=LA5QUzv071w
    Satelity wywiadowcze USA

    -=-

    BTW GPS -- zauważyłem w smartfonie satelity
    BEIDOU -- na razie widzę co najwyżej cztery naraz.

    Ciekawe, kiedy ruszy na dobre Galileo i hinduski system...
    I kiedy będą w powszechnym użytku stosowne smartfony. :)

    -=-

    Internet jest wolny, ale umożliwia inwigilację...

    Wzrok, na końcu którego wiszą uliczne kamerki potrafi
    rozpoznać samochodowe tablice rejestracyjne, dzięki
    czemu możliwe jest ciągłe śledzenie samochodów...

    W Chinach takowy wzrok rozpoznaje nie tylko samochody,
    ale także twarze setek milionów ludzi...

    -=-

    Internetowa wolność wypowiedzi?
    Spróbuj skrytykować lekarza w internetowym portalu
    (wzbogacając swą wypowiedź sprawdzalnymi detalami)
    a zobaczysz, że z tą wolnością ;) ludzie przesadzają...
    Spróbuj skrytykować sklep -- podobna sytuacja...

    Póki nie nabluzgasz -- moderator wytnie Twoją wypowiedź,
    by nie popsuć opinii ,,lekarza'' czy sklepu...

    Gdy nabluzgasz -- wypowiedź ukaże się w ,,wolnym'' internecie
    tak, by pokazać, że tylko nieokrzesańcom nie podoba się dany
    ,,lekarz'' czy sklep a ludzie porządni jedynie chwalą...

    -=-

    Wolność?... Kryminaliści mogą żądać wymazania z ,,netu''
    śladów swej (niechlubnej?) przeszłości...

    -=-

    Chyba gdzieś w dawnej Jugosławii jakiś polityk przykrył się
    jakąś damą kameliową ;) tak, że próba szukania w Googlach
    informacji o aferze korupcyjnej dawała wyniki wskazujące
    właśnie na tę qrwę, zamiast na skorumpowanego polityka...

    -=-

    Nie przesadzajmy z wychwalaniem ,,wolnego internetu'', którego
    szybkość zniewalania (czy mataczenia i ukrywania prawdy) jest
    (lub lokalnie bywa) znacznie większa od szybkości wyzwalania...

    -=-

    Płacisz kartą bądź telefonem -- zdradzasz swą pozycję...
    Rozmawiasz przez telefon...
    Włączasz nawigację w smartfonie...
    Jedziesz samochodem...

    Wszystko to zawdzięczasz właśnie (bezpośrednio
    lub pośrednio) rzekomo wolnemu internetowi...

    Wkrótce biernota ;) będzie wiedziała: kiedy i co jesz,
    z kim spotykasz się i o czym rozmawiasz [lub milczysz]
    a już teraz Google wiedzą o Tobie więcej niż Ty sam
    wiesz o sobie -- to nie żart.

    Google (na podstawie statystyk wyszukiwanych informacji)
    wie, kto zamierza ożenić się czy rozwieść a nawet wie,
    kto wkrótce targnie się na swe własne życie a kto
    jedynie ;) planuje zamach w centrum handlowym czy
    na bazarze lub w metrze bądź w kościele albo w innej ;)
    synagodze, ewentulanie w cerkwii...

    Do tego ludziska ślą fotki tego, co przykuwa ;) ich uwagę...
    [to chyba sygnaliści]

    -=-

    Ja jeszcze pamiętam wolne ;) łącza -- 300 bitów na sekundę. ;)
    Miałem w domu taki modem. :) Via fon łączyłem się z ogromnym
    komputerem na uczelni. Problemów było sporo:

    - koszt połączenia telefonicznego
    - jakość połączenia telefonicznego
    - parka modemów była jedna a chętnych było sporo

    300 bitów na sekundę dawały też terminale (klawiatura i monitor)
    stojące tuż obok tego komputera. Jak zauważyłem -- obecnie ten
    komputer wraca do życia za sprawą wirtualizacji. Ciekawe, czy
    dożyję dnia, w którym odpalę na takim czymś programy, które
    pisałem trzydzieści lat temu. :)

    Dziś trudno już o taką wolność... ;)
    Nawet w Polsce LTE daje 500 Mbitów na sekundę w dobrej jakości...
    Realnie ponad 2 miliony razy szybciej...

    I szybciej, i taniej, ale z dawnej wolności pozostały jeno wspomnienia...

    Nawet ten post zdradza -- kiedy nie śpię i co mnie interesuje. ;)

    -=-

    Zakończę romantycznie, czerpiąc z muzułmańskiego heretyka:

    własne tylko upodlenie ducha
    ugina wolnych szyje do łańcucha

    Wolność trzeba mieć w sobie a jej brak -- szybko ;) prowadzi do zguby.

    [niby logiczne ;) -- brak wolności to szybkość]

  • 49. Data: 2017-10-29 04:18:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ot3ftq$993$...@n...news.atman.pl

    - PDFy są readonly za free? Oczywiście nie!
    Mamy przeca do dyspozycji onlajnowe edytory itp. rozwiązania.

    - Chcesz sprawdzić styl itp. swej wypowiedzi?
    http://www.jasnopis.pl/aplikacja

    - Może chcesz obrobić muzykę lub film?...

    Wszystko ,,za darmo''. :) Jedyną opłatą ;) jest konieczność
    podzielenia się treścią z kimś, kto (wcześniej czy jeszcze
    wcześniej) przekaże to i owo (,,przyozdabiając ozdobnym słowem'')
    biernikowi lub pracownikowi zatrudnionemu przez biernika...

    BTW przyozdabiania -- sądy przyozdabiają pisma swych petentów. ;)
    (wiem, bo widziałem)

    -=-

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacek_kaczmarski,bal
    lada_o_ubocznych_skutkach_alkoholizmu.html

    On spisał wszystko co mówiłem wtedy w barze
    I uzupełnił tu i tam ozdobnym słowem

  • 50. Data: 2017-10-29 16:55:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > którego głównym :) zadaniem było katowanie narodu...
    >
    > Obecnie IMO można wyśmiać ludzi niemal na całym świecie. :)

    Tak, winię za nadaktywność. Za dyktatorskie praktyki. Nie idę na mendę
    głosować aby ów zakładał mi, w taki czy inny sposób, na usta kaganiec.

> [...]
    > projekt, dzięki czemu podatnik :) dostaje najwyższe dobro, zwane
    > zatrudnieniem w bezdusznej rzeczywistości powszechnego bezrobocia...

    Zapominasz o tym że płacisz za paliwo już opodatkowanymi pieniędzmi. I
    pomyśleć że kiedyś ludzie czuli się pokrzywdzeni płacąc tylko tzw
    dziesięcinę.

> [...]
    > przymusie losu -- podobnie czyni piekarz czy fryzjer...
    > (producent czegokolwiek czy jakikolwiek usługodawca)

    Głupoty gadają - problem nie w opłatach czy jakichkolwiek opłatach, a o
    zakresie władzy tzw wybrańców narodu. Ludzie na pewno nie wybierają ich
    na swoich panów i władców.

    > -=-

> [...]

    Internet jest tylko namiastka wolności, a i tak na pewno obywatel nie
    może w nim się czuć bezpiecznie.

> [...]
    >
    > Ciekawe, kiedy ruszy na dobre Galileo i hinduski system...
    > I kiedy będą w powszechnym użytku stosowne smartfony. :)

    Dziwne by było gdybyś w chińskim telefonie ich nie widział. Galileo już
    ruszył, problematyczny jest tylko brak  sprzętu do korzystania z ich usług.
    Albo góra kasy za sprzęt obsługujący, albo parę egzotycznych modeli,
    które na dodatek nie są u nas dostępne.

> [...]
    > czemu możliwe jest ciągłe śledzenie samochodów...
    >
    > W Chinach takowy wzrok rozpoznaje nie tylko samochody,
    > ale także twarze setek milionów ludzi...

    Zdaje się że coś takiego jest możliwe tylko w filmach scfi.. W praktyce
    jankesi w Kosovie nie byli w stanie nawet skutecznie zbombardować dróg.

> [...]
    > tak, by pokazać, że tylko nieokrzesańcom nie podoba się dany
    > ,,lekarz'' czy sklep a ludzie porządni jedynie chwalą...

    Ochrona dóbr osobistych nie ma nic wspólnego ze swobodą wypowiedzi. Taka
    ochrona nie powinna przysługiwać osobom czy instytucjom tzw publicznym,
    jak to zresztą jest praktykowane przez niektóre kraje.

    > -=-
    >
    > Wolność?... Kryminaliści mogą żądać wymazania z ,,netu''
    > śladów swej (niechlubnej?) przeszłości...

    Tak - Wolność. Dlaczego człowiek jako taki cięgle musi o niej marzyć, i
    zdaje się jest to zwykła utopia.

> [...]
    > informacji o aferze korupcyjnej dawała wyniki wskazujące
    > właśnie na tę qrwę, zamiast na skorumpowanego polityka...

    E chyba musiało to być gdzieś indziej. - Dawna Jugosławia to był jeden z
    najporządniejszych krajów jakie miałem okazję poznać.

> [...]
    > szybkość zniewalania (czy mataczenia i ukrywania prawdy) jest
    > (lub lokalnie bywa) znacznie większa od szybkości wyzwalania...

    Chodzi o "wolność" w kwestii swobody wypowiedzi.

> [...]
    > synagodze, ewentulanie w cerkwii...
    >

    > Do tego ludziska ślą fotki tego, co przykuwa ;) ich uwagę...

    Na ogół ludziom to nie przeszkadza, aż do czasu gdy tzw państwo nie
    weźmie ich z takiego czy innego powodu pod lupę.

> [...]
    >
    > I szybciej, i taniej, ale z dawnej wolności pozostały jeno wspomnienia...
    >

    > Nawet ten post zdradza -- kiedy nie śpię i co mnie interesuje. ;)

    Ty zaledwie pamiętasz, ja mam to na codzień. Bywa że wieczorami muszę
    wyłączyć kompa bo i tak z takim dostępem net nie dla mnie.

    LTE daje?, chyba tylko w laboratorium. To tak jak z tym katalogowym
    spalaniem aut - dla użytkownika nie do osiągnięcia. Jednym słowem - nie
    ma się co podniecać takimi papierowymi danymi.

> [...]
    >
    > Wolność trzeba mieć w sobie a jej brak -- szybko ;) prowadzi do zguby.
    >
    > [niby logiczne ;) -- brak wolności to szybkość]

    Mieszanie pojęć to niby logika?