  • 51. Data: 2017-10-30 19:04:54
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59f5f9f9$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Tak, winię za nadaktywność. Za dyktatorskie praktyki.
    > Nie idę na mendę głosować aby ów zakładał mi, w taki czy inny sposób, na usta
    kaganiec.

    Inni pójdą w Twoim imieniu. ;) Także wtedy,
    gdy nie użyją Twej kartki do głosowania. :)

    > Zapominasz o tym że płacisz za paliwo już opodatkowanymi pieniędzmi.

    Nie zapominam.
    Najpierw podatek karny (od dochodu) za pracę, następnie
    podatek karny (Belki/Vincentego/Szczurka) za inflację,
    wreszcie akcyza i VAT oraz przyokazyjne... (toż stacja
    paliw płaci podatki -- choćby od nieruchomości i CIT,
    które ceduje na klientów...)

    > I pomyśleć że kiedyś ludzie czuli się pokrzywdzeni
    > płacąc tylko tzw dziesięcinę.

    Zostali ukarani, a dokładniej -- wina ich spadła na ich potomnych... ;)

    > Dziwne by było gdybyś w chińskim telefonie ich nie widział.

    Niby prawda... Już widuję aż pięć naraz...

    > Galileo już ruszył,

    Na ilu satelitach?

    > problematyczny jest tylko brak sprzętu do korzystania z ich usług.

    :)

    > Albo góra kasy za sprzęt obsługujący, albo parę egzotycznych modeli, które na
    dodatek nie są u nas dostępne.

    > Zdaje się że coś takiego jest możliwe tylko w filmach scfi.. W praktyce jankesi w
    Kosovie nie byli w stanie nawet skutecznie
    > zbombardować dróg.

    Latka lecą...

    > Ochrona dóbr osobistych nie ma nic wspólnego ze swobodą wypowiedzi. Taka ochrona
    nie powinna przysługiwać osobom czy instytucjom
    > tzw publicznym, jak to zresztą jest praktykowane przez niektóre kraje.

    Celem istnienia tych portali jest ocenianie lekarzy i sklepów.
    Niestety oceny muszą być pozytywne -- można jedynie sypać superlatywnie...

    > Tak - Wolność. Dlaczego człowiek jako taki cięgle musi
    > o niej marzyć, i zdaje się jest to zwykła utopia.

    > E chyba musiało to być gdzieś indziej. - Dawna Jugosławia
    > to był jeden z najporządniejszych krajów jakie miałem okazję poznać.

    Zwłaszcza czystki etniczne są fajne...

    > Chodzi o "wolność" w kwestii swobody wypowiedzi.

    Dałem Ci przykład rzekomej wolności -- na pewnych portalach
    wolno pisać jedynie dobrze o lekarzach i sklepach!!!

    > Ty zaledwie pamiętasz, ja mam to na codzień. Bywa że wieczorami muszę wyłączyć
    kompa bo i tak z takim dostępem net nie dla mnie.

    Kiedyś Ci proponowałem rozwiązanie. :)
    Na co dzień i codziennie. :)

    Więc może... Hm... Polityka? ;)

  • 52. Data: 2017-10-30 20:24:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ot3ftq$993$...@n...news.atman.pl

    > BTW rzekomej wolności internetowej...

    Zagadałeś mnie (to do Trybuna) tak, że przeleciał mi
    koło nosa film na Jutubie...
    Chromolić to!!!

    CHROM HD Film dokumentalny LEKTOR PL
    https://www.youtube.com/watch?v=SfL6JRfRF2U

    Widzę, że zbyt wolno oglądałem... Skasowano konto z filmem...

    [oglądałem wolno, ;) bo w tle sprawdzałem rewelacje zawarte w filmie]

  • 53. Data: 2017-11-01 10:49:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59f5f9f9$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Inni pójdą w Twoim imieniu. ;) Także wtedy,
    > gdy nie użyją Twej kartki do głosowania. :)

    Nie dziwne to "trochę"? Menda obiecuje mu złote góry, a zakłada tylko
    kaganiec na ryj, a ten nieszczęśnik i tak się zamelduje na następnym
    głosowaniu.. Nie do pojęcia jeżeli ma się na uwadze podobno rozumne
    stworzenie.

> [...]
    > wreszcie akcyza i VAT oraz przyokazyjne... (toż stacja
    > paliw płaci podatki -- choćby od nieruchomości i CIT,

    Jakiekolwiek usprawiedliwienie może mieć tylko ten pierwszy, ale i tu
    podatek nie może być przyczyną ubóstwa człowieka. Jednym słowem
    opodatkowywanie ludzi podatkiem od dochodu, o dochodzie np. 1000 zł to
    zwykła bandyterka.

    > Zostali ukarani, a dokładniej -- wina ich spadła na ich potomnych... ;)

    Aż strach myśleć co czeka naszych potomnych...

    > Niby prawda... Już widuję aż pięć naraz...

    > Na ilu satelitach?

    Odpowiem jak znany producent aut gdy go zapytano o moc silników w swoim
    produkcie - "wystarczająca/o" wielu.

    > :)

    > Latka lecą...

    Lecą lecą, a Mars nadal nie skolonizowany.. W technologii uzbrojenia
    postęp na tyle że główny imperialista może skutecznie prowadzić wojnę z
    afgańskimi czy jemeńskimi pastuchami.

    > Celem istnienia tych portali jest ocenianie lekarzy i sklepów.
    > Niestety oceny muszą być pozytywne -- można jedynie sypać superlatywnie...

    Pamiętam sprawę jednego z wokalistów zespołu Modern Talking  vs (nie
    pamiętam już nazwy) niemiecka gazeta. Otóż ta gazeta nazwała go na
    swoich łamach "ciotą" czyli żeńską częścią w związku homoseksualnym. Sąd
    odrzucił pozew w całości argumentując że osoba publiczna musi się
    pogodzić z tym że będzie poddawana ocenie a także i krytyce.

    > Zwłaszcza czystki etniczne są fajne...

    Mam na myśli Jugosławię zanim z czasów zanim imperialiści wyciągnęli w
    jej stronę swoje pazury.

    > Dałem Ci przykład rzekomej wolności -- na pewnych portalach
    > wolno pisać jedynie dobrze o lekarzach i sklepach!!!

    Niestety - mylisz pojęcia. Co ma czyjś portal do Twojej wolności? Nie ma
    to nic wspólnego z tzw swobodą wypowiedzi. Gdybym ja założył stronę z
    możliwością komentowania czegoś, także bym nie dał wolnej ręki komuś kto
    pisze o d*ie maryni.

    > Kiedyś Ci proponowałem rozwiązanie. :)
    > Na co dzień i codziennie. :)

    Nie ma rozwiązania.

    > Więc może... Hm... Polityka? ;)

    Polityka jest wszystko.

  • 54. Data: 2017-11-01 10:50:14
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Widzę, że zbyt wolno oglądałem... Skasowano konto z filmem...
    >
    > [oglądałem wolno, ;) bo w tle sprawdzałem rewelacje zawarte w filmie]

    Wcale nie współczuję.