  • 1. Data: 2010-02-24 17:56:30
    Temat: Bateria do Asus B50
    Od: "Daniel Wyderkiewicz" <d...@w...pl>

    Witam,
    Jeśli piszę nie na tą grupę to przepraszam, ale wydaje mi się, że to
    odpowiednie miejsce.
    Siostrze padła (najprawdopodobniej) bateria w laptopie Asus B50 (pokazuje
    krytyczny stan baterii, nie trzyma na niej ani 1 sekundy).
    Podpowiedzcie proszę jaki model baterii muszę kupić. Przekopałem sporo stron
    ale nigdzie nie widzę ani oryginałów, ani zamienników, w opisach których
    jest wyszczególniony model B50A.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję,
    Daniel

  • 2. Data: 2010-02-24 19:33:02
    Temat: Re: Bateria do Asus B50
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Daniel Wyderkiewicz napisał:

> [...]
    > stron ale nigdzie nie widzę ani oryginałów, ani zamienników, w opisach
    > których jest wyszczególniony model B50A.

    Cześć!
    Spróbuj poszukać na stronie www.batimex.pl
    Tutaj nie widzę oznaczenia B50A:
    http://www.batimex.pl/towary.php?widzastosowania=175
    &wfraza=&wfrazat=&menu=140&zdj=0

    szukaj też po oznaczeniu samej baterii, bo może właśnie w ten sposób
    trzeba szperać a nie po typie laptopa.
    W ostateczności napisz do nich maila z pytaniem, podając pełne
    oznaczenie komputera i baterii. Może się okazać, że komputer jest (był)
    produkowany pod wieloma nazwami i trzeba szukać pod pierwotną.
    Przykładowo mój Aristo Tauron, to tak naprawdę Mitac :-) Baterii
    szukałem pod Mitac a nie Tauron - proste? :-)
    Maciek