  • 1. Data: 2009-03-20 20:18:00
    Temat: Bateria do Nokii co polecacie ?
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili konkretnie
    do 6280, allegro czy cos innego.

  • 2. Data: 2009-03-21 06:27:37
    Temat: Re: Bateria do Nokii co polecacie ?
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili
    > konkretnie do 6280, allegro czy cos innego.

    Uszanowanie

    Tylko orginały , żadnych zamienników .

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2009-03-21 07:14:15
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    awiesiek pisze:
    > Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uszanowanie
    >
    > Tylko orginały , żadnych zamienników .

    ja tam wolę zamiennik, działa podobnie a cena o wiele niższa
    az

  • 4. Data: 2009-03-21 18:16:03
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tomek pisze:

    > ja tam wolę zamiennik, działa podobnie a cena o wiele niższa
    > az

    śmiesz twierdzić, że zamiennik za 20 pln przebije oryginalną baterię
    nokii która wytrzymała mi już 8 lat? Obecnie kupuję nową do 6310i, ale
    tylko dlatego, ze nie jestem pierwszym właścicielem i stawiam na
    oryginał, bo telefon jeszcze długo u mnie zostanie i od tego uzależniam
    wybór.

  • 5. Data: 2009-03-21 18:31:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > dlatego, ze nie jestem pierwszym właścicielem i stawiam na oryginał, bo
    > telefon jeszcze długo u mnie zostanie i od tego uzależniam wybór.

    A od kiedy to telefon żyje dłużej niż 2-3 lata? Po co komu bateria o
    żywotności 8 lat?

  • 6. Data: 2009-03-21 20:41:11
    Od: arek <A...@g...com>

    On 21 Mar, 07:27, "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> wrote:
    > Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gq0tlu$tfk$1@news.onet.pl...

    > Uszanowanie
    >
    > Tylko orginały , żadnych zamienników .

    A jak juz oryginaly, to nowe. Baterie zuzywaja
    sie (niszczeja) z wiekiem.

  • 7. Data: 2009-03-22 08:04:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:49c5326c$0$29354$f...@m...aster.p
    l...
    > A od kiedy to telefon żyje dłużej niż 2-3 lata?

    Te, które są wytrzymałe, a nie rozwalają się rękach od samego użytkowania.

  • 8. Data: 2009-03-22 12:06:40
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    W I A D Z I U informuje :
    > Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili konkretnie
    > do 6280, allegro czy cos innego.

    Jesli szukasz zamiennika, to proponuję BlueStar.
    Jakość znośna, nie oszukują w pojemności a i cena rozsądna.
    Nawet jak taką zajedziesz, to bez bólu kieszeni kupisz kolejną...

    Sławek (masakruję baterię do e61i od nich - twarda bestia, wciąż się trzyma :)
    --
    ________ Żołnierz, który nie ma zapałek, jest... No co jest ?
    _/ __/ __/ Posłusznie melduję, że jest bez zapałek. - odpowiedział Szwejk

  • 9. Data: 2009-03-22 13:23:20
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    l...

    > Te, które są wytrzymałe, a nie rozwalają się rękach od samego użytkowania.

    Mylisz czas życia technicznego od technnologicznego. Obecnie telefon 2-3
    letni to staroć.

  • 10. Data: 2009-03-22 16:29:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Boombastic pisze:

    > Mylisz czas życia technicznego od technnologicznego. Obecnie telefon 2-3
    > letni to staroć.

    Telefon to staroć? Coś sie koledze myli :) Nadal wykonuje swoje funkcje
    - dzwoni, odbiera a nawet wysyła smsy.