  • 11. Data: 2009-03-22 17:21:52
    Temat: Re: Bateria do Nokii co polecacie ?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gq5pi6$4oj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Telefon to staroć? Coś sie koledze myli :) Nadal wykonuje swoje funkcje -
    > dzwoni, odbiera a nawet wysyła smsy.

    Ale nie ma tryliona bajerów co jest obecnie oferowane w zastępstwie
    telefonu. Czas życia elektroniki jest praktycznie skrócony do okresu
    gwarancjnego.

  • 12. Data: 2009-03-22 17:44:24
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Boombastic pisze:

    > Ale nie ma tryliona bajerów co jest obecnie oferowane w zastępstwie
    > telefonu. Czas życia elektroniki jest praktycznie skrócony do okresu
    > gwarancjnego.

    Dlatego ja telefonu nie zmienię - owszem, mam też zabawki typu pocket pc
    z modułem telefonu, ale więcej z nimi problemów niż pożytku.

    Co do czasu życia niestety się zgadzam.

  • 13. Data: 2009-03-23 17:45:22
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    > Jesli szukasz zamiennika, to proponuję BlueStar.
    > Jakość znośna, nie oszukują w pojemności a i cena rozsądna.
    > Nawet jak taką zajedziesz, to bez bólu kieszeni kupisz kolejną...
    >
    > Sławek (masakruję baterię do e61i od nich - twarda bestia, wciąż się
    > trzyma :)

    O taką podpowiedz mi chodziło - dokładnie...
    Orginały wiadomo zawsze najlepsze ale wiekszość kupuje zamienniki ze wzgledu
    na cene jedene sa dobre, drugie gorsze....

  • 14. Data: 2009-03-24 07:30:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Mar 2009 19:31:58 +0100, Boombastic wrote:

    >A od kiedy to telefon żyje dłużej niż 2-3 lata?

    A co potem ? ktos go bedzie uzywal ..

    >Po co komu bateria o żywotności 8 lat?

    Po to zeby nie musial zmieniac telefonu, do ktorego sie przyzwyczail,
    nawet jesli nie ma najnowszych bajerow :-)

    Jak po poltora roku pojemnosci zostaje polowa, to trzeba kupic nowa. A
    tyle wytrzymuja chinskie zamienniki i 'oryginalne' Siemensy.

    Nokia widac z lepszym producentem sie dogadala, albo lepiej je laduje.

    J.

  • 15. Data: 2009-03-24 07:31:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 22 Mar 2009 13:06:40 +0100, Sławomir Szczyrba wrote:
    >Jesli szukasz zamiennika, to proponuję BlueStar.
    >Jakość znośna, nie oszukują w pojemności a i cena rozsądna.

    Forever tez.

    J.