  • 1. Data: 2010-07-10 01:28:48
    Temat: jaki programator ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Tak się właśnie zastanawiam , bo przydałby mi się jakiś programator w miarę
    uniwersalny...
    I zastanawiam się np. nad tym
    http://programatory.com.pl/sklep/index.php?p2,progra
    mator-easypro-90b
    Używa ktoś może, warto toto zakupić ? Zastanawiałem się też nad
    http://www.programatory.com/index.php?p68,programato
    r-willem-pro-4-isp-nowosc

    Co sensowniej kupić ? Jak dotąd głównie programuję atmele, no ale właśnie
    się biorę za PICe, no i - w ogóle - chciałbym mieć jakiś programator do
    "zastosowań wszelakich" (na razie tak do 500 zł celuję, coś lepszego pewnie
    za jakiś czas...).

    Co myślicie koledzy ?

  • 2. Data: 2010-07-10 02:34:26
    Temat: Re: jaki programator ?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/09/2010 09:28 PM, sundayman wrote:
    [...]
    > U?ywa kto? mo?e, warto toto zakupiae ? Zastanawia?em sie te? nad
    > http://www.programatory.com/index.php?p68,programato
    r-willem-pro-4-isp-nowosc

    Nie znam tych programatorów, więc nie mogę ani polecać, ani odradzać
    konkretnych modeli, ale jeśli chcesz mieć urządzenie uniwersalne, tzn.
    przenośne nie tylko z komputerem do którego jest podłączone, to
    przestrzegam przed wynalazkami podłączanymi pod LPT. Teraz już jest
    ciężko znaleźć nową płytę, która by miała port równoległy, a za kilka
    lat może on myć takim kuriozum jak dziś stacja dyskietek 5.25.

    pzdr.
    j.

  • 3. Data: 2010-07-10 10:40:40
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > ciężko znaleźć nową płytę, która by miała port równoległy, a za kilka
    > lat może on myć takim kuriozum jak dziś stacja dyskietek 5.25.

    Za kilka lat równie dobrze USB może być kuriozum :) a póki co karty
    rozszerzeń z LPT maja się dobrze, choć drogo:) a i ISA nie zdechła na
    amen :)

  • 4. Data: 2010-07-10 15:31:34
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Za kilka lat równie dobrze USB może być kuriozum :) a póki co karty
    > rozszerzeń z LPT maja się dobrze, choć drogo:) a i ISA nie zdechła na amen
    > :)

    no tak, dlatego pomyślałem o tym drugim.
    Co prawda mam w PC teraz LPT, i niby nie ma problemu...

    Ale generalnie - naczytałem się, i wychodzi mi, że do "poważnej pracy" to
    raczej trzebaby Uprog-a jakiegoś kupić.
    No a to to dopiero za jakiś czas myślę, więc chyba na razie kupię tego
    willema po prostu. Do obecnych moich potrzeb wystarczy, trochę ma więcej
    podstawek,
    więc jakby łatwiej. A jak sprzedam makulaturę i butelki, to pomyślę o
    uprogu...

  • 5. Data: 2010-07-10 16:22:40
    Od: zenek <z...@o...pl>

    sundayman pisze:

> [...]
    > podstawek,
    > więc jakby łatwiej. A jak sprzedam makulaturę i butelki, to pomyślę o

    Uprog to jedno wielkie gowno mialem to wiem, omijaj z daleka rksystem
    nie mozna sie doprosic o biblioteki a przejsciowki maja kosmiczne ceny
    jesli w ogole sa dostepne
    . Polecam Wellon'a

  • 6. Data: 2010-07-10 16:25:16
    Od: JD <j...@g...com>

    On Jul 11, 12:31 am, "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > podstawek,
    > więc jakby łatwiej. A jak sprzedam makulaturę i butelki, to pomyślę o

    Dlaczego po prostu nie kupisz programatora od Microchipa?

    JD

  • 7. Data: 2010-07-10 18:19:55
    Od: Account <u...@e...org>

    > Co sensowniej kupić ? Jak dotąd głównie programuję atmele, no ale właśnie
    > się biorę za PICe

    Nie kombinować tylko kupić coś z oferty Microchipa. W czasach
    programowania w układzie (ICSP) programatory uniwersalne to jakiś zabytek.

  • 8. Data: 2010-07-10 19:38:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    radzę zassać program do obsługi i sprawdzić jakie scalaki on obsługuje...
    np. Vellon obsługuje gale, ale jak się dogłębniej przyglądnąć to same
    gal16/20V8 z milionem różnych literek na końcu... avry podobnie...

  • 9. Data: 2010-07-10 23:29:33
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Account" <u...@e...org> napisał w wiadomości

    > Nie kombinować tylko kupić coś z oferty Microchipa. W czasach
    > programowania w układzie (ICSP) programatory uniwersalne to jakiś zabytek.

    No tak, ale ja mam teraz do zaprogramowania 40 piców. A czy-i kiedy
    następne, to nie wiem...a programatora właściwie nie mam żadnego, no a
    czasem coś trzeba,
    więc by się przydał, tak ogólnie...

  • 10. Data: 2010-07-12 06:44:18
    Od: Tomekg <T...@t...pl>

    W dniu 2010-07-10 03:28, sundayman pisze:
> [...]
    > "zastosowań wszelakich" (na razie tak do 500 zł celuję, coś lepszego pewnie

    Witam,
    mam taki na zbyciu.
    Miałem pilną robotę i musiałem parę kości szybko zaprogramować. Teraz
    leży i się kurzy.
    Bardzo chętnie się go pozbędę, aby przynajmniej trochę kasy odzyskać.

    Jeżeli jesteś zainteresowany pisz: TGron_at_tlen_kropka_pl

    Tomek G.