  • 11. Data: 2011-10-12 08:33:10
    Temat: Re: Beda Ople w promocji
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 20:45:30 +0200, daro

    > Co byś zrobił gdyby się okazało że nie jest ok?

    Zrobiłbym to, na co pozwalała mi umowa spisana ze sprzedawcą, jeszcze przed
    zaliczką i co za tym idzie przed ściągnięciem auta do PL. Spisanie umowy to
    chwila, a jednak sporo taka umowa daje w przypadku ew. stwierdzenia skuchy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-10-12 09:53:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 15:36:52 +0200, !sp napisał(a):

    > Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nowe, bo nie miały właściciela, bezwypadkowe, bo nikt wewnątrz nie zginął.

    Czy bezwypadkowe to takie gdzie nikt nie zginął czy nikt nie ucierpiał na
    zdrowiu ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2011-10-12 10:38:35
    Od: "made myself" <m...@N...gazeta.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4
    ,wiadomosc.html

    > ;-)

    Bardzo ładnie na tym filmiku widać jedną z przyczyn tego, że korki z powodu
    wypadków są u nas tak gigantyczne. Zamiast sprawnie przejechać, to się łajzy
    gapią i toczą 5kmph. Dramat.

    Pzdr,
    made_myself

  • 14. Data: 2011-10-19 05:47:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-11 15:36, !sp pisze:

    > Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nowe, bo nie miały właściciela, bezwypadkowe, bo nikt wewnątrz nie zginął.

    hura! hura! hura!
    Mam bezwypadkowe C63 :D