  • 1. Data: 2010-04-24 21:18:40
    Temat: Belki na relingi
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Potrzebuję belki mocowane do relingów w Hyundaiu i30 kombi. Na belkach
    pojadą na wakacje 2 rowery. Widzę, że na Allegro można kupić jakieś
    uniwersalne belki z uchwytami na relingi już za ok. 100zł - np.:
    http://allegro.pl/item983147236_bagaznik_na_relingi_
    uchwyty_zamki_2_belki_125cm.html
    Myślicie, że warto?
    Używane będą sporadycznie - szkoda mi dać kilkaset zł za jakieś "znanej
    firmy".

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2010-04-24 21:38:42
    Temat: Re: Belki na relingi
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemolo pisze:
> [...]
    uchwyty_zamki_2_belki_125cm.html

    > Myślicie, że warto?
    > Używane będą sporadycznie - szkoda mi dać kilkaset zł za jakieś "znanej

    Szukałem kiedyś czegoś taniego i kupiłem do Focusa w Norauto coś takiego:
    http://www.interpack-sklep.com.pl/reling-1160-p-70.h
    tml

    Z rowerami jeżdżę bardzo dużo, a belki działają jak trza.

    Cena taka jak tego "twego" ale mocowanie interpacka może być mocniejsze
    i w sumie bagażnik bardziej "markowy"
    A kulczyk i zamki, nie wiem czy są tak bardzo potrzebne.

    Pamiętaj, że po zamocowaniu bagażnika i zapakowaniu rowerów warto po
    kilkunastu km sprawdzić bagażnik i dociągnąć śrubki. Zawsze mocno
    przypinaj paskami koła rowerów do szyny od bagażnika.

    Pozdrawiam

    Seco