  • 91. Data: 2010-06-14 17:02:11
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    > Kojarzysz taka partie jak UPR ? Otoz jej szef - JKM - opuscil ja
    > w roku 2007 tworzac tzw. Platforme Janusza Korwina Mikke. Opuscil
    > bo jak twierdzil - w UPRze sa agenci.

    Patrzac na to co sie dzielo na polskiej scenie politycznej ..
    calkiem mozliwe.

    > Dzis... znow startuje jako szef UPR.

    Bo agenci bez JKM stracili grunt pod d* i odeszli ? :-)

    > BTW, UPR calkiem jawnie popieralo bolszewicko-narodowy rzad
    > Jaroslawa Kaczynskiego jeszcze 3 lata temu.

    No i jak tu nie odejsc z takiej partii :-)

    J.

  • 92. Data: 2010-06-14 17:02:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w
    >Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss --
    >kogo
    >obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po
    >wyborach?

    No ale to wlasnie trzeba zmienic :-)

    J.

  • 93. Data: 2010-06-14 17:08:21
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    PaPi pisze:

    > Dzis... znow startuje jako szef UPR.

    Nic podobnego:

    http://partiawip.pl/ludzie/

    T.

  • 94. Data: 2010-06-14 17:15:07
    Od: wawior85 <w...@g...com>

    > Dzis... znow startuje jako szef UPR.

    UPR go tylko popiera

    Pozdr
    --
    http://qos.wawit.pl

  • 95. Data: 2010-06-14 17:23:46
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 z??
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-06-14 16:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w

    > Ale jest jakis problem z tymi koncesjami czy wystarczy zlozyc wniosek ?

    Na zwykły sklep z alkoholem musisz płacić co pół roku parę tyś pln
    koncesji. W przypadku stacji chodzi nie tylko o kasę ale także o to by
    nie było za dużo takich stacji - i przez to stacje które już są lobbują
    by nie budować nowych.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2010-06-14 17:33:11
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Ale JKM to psychicznie chory facet.
    > BTW, UPR calkiem jawnie popieralo bolszewicko-narodowy rzad Jaroslawa
    > Kaczynskiego jeszcze 3 lata temu.

    Wszyscy zakorzenieni politycy robią to samo. Robią sobie dobrze.
    Układ rządził, rządzi i będzie rządził.
    Wg Jarka układ jest zły, ale tylko wtedy gdy Jarek nim nie zarządza. Układ z
    Jarkiem jest "the best".
    Korwin przynajmniej jest barwny. Sporo jego poglądów mi odpowiada
    Poglądy Prezesa PIS mi nie odpowiadają
    Jedyna zasługą Premiera Jarosława było wpuszczenie do rządu Leppera z
    Giertychem.
    Dzięki temu skompromitowali się oni kompletnie i tylko smrodek po nich
    pozostał.
    Gdyby nigdy nie rządzili, dalej by opowiadali bzdury o swojej cudowności.
    Kręcący lody PO nie kręcą moich lodów.
    Na kogo mam zagłosować ? Mam ich wszystkich w dupie razem wziętych.
    Zagłosuję sobie na faceta w muszce, bo mam taki kaprys :-)

  • 97. Data: 2010-06-14 17:45:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > także o to by nie było za dużo takich stacji - i przez to stacje
    > które już są lobbują by nie budować nowych.

    Ale obecnie jest jakis limit stacji, czy majac warunki zalatwiasz
    koncesje bez problemow - wniosek, zaswiadczenie o niekaralnosci,
    dowod wplaty i za dwa tygodnie jest koncesja ?

    J.

  • 98. Data: 2010-06-14 17:50:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w
    > ale jaka jest roznica pomiedzy nauczycielem w Panstwowej szkole a
    > nauczycielem angielskiego, ktory przyjechal u nas nauczyc kogos
    > jezyka ? Tez
    > ma przedwczesna emeryture ?

    Nie jest mianowany :-)

    Wcale nie taki latwy zawod, mozna tez oberwac :-)

    Na pewno maja wczesniejsza ?

    J.

  • 99. Data: 2010-06-14 17:53:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w
    > Przebrala sie miarka
    > _nie_ glosuje na Jarka ;P
    >
    > nie lubie homofobii, nakrecania wzajemnej agresji, wrogosci wobec
    > wszystkiego co sie rusza a nie glosuje na PIS.

    A lubisz pedalstwo obsciskujace sie na ulicach, urzednikow i
    lekarzy sugerujacych ze jak sie da to sie zrobi itp ?
    Zastanow sie :-)

    J.

  • 100. Data: 2010-06-14 17:54:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Naukowcy sprawdzili że światowych zapasów ropy wystarczy
    > maksymalnie na 20 lat. Już po I wojnie światowej tak mówili ;)

    Oni nawet przed I wojna tak mowili, i nie calkiem bez podstaw.

    Jak myslicie - czemu wymyslono etyline ? :-)

    J.