  • 1. Data: 2010-06-14 13:06:04
    Temat: [Gdzie?] Montaż klimatyzacji - Wrocław
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

    Witam.

    Panowie, poszukuje dobrego i sprawdzonego warsztatu we Wrocławiu, na montaż
    klimatyzacji do Peugeota 206 2.0 HDI.
    z góry thx :)

  • 2. Data: 2010-06-14 15:11:43
    Temat: Re: [Gdzie?] Montaż klimatyzacji - Wrocław
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    aroslaw pisze:
    > Panowie, poszukuje dobrego i sprawdzonego warsztatu we Wrocławiu, na
    > montaż klimatyzacji do Peugeota 206 2.0 HDI.
    > z góry thx :)

    są dwa rozwiązania, poszukać rozbitka i wyciągnąć co trzeba albo
    sprzedać auto i kupić wersję z klimą. Zlecenie tej usługi komuś jest bez
    sensu ponieważ:

    1. jak nie zrobisz czegoś sam to inni to spird...ą
    2. wezmą za to masę kasy i będzie to mało opłacalne.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-14 20:07:27
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > ponieważ:
    >
    > 1. jak nie zrobisz czegoś sam to inni to spird...ą
    > 2. wezmą za to masę kasy i będzie to mało opłacalne.

    Hmm, w sumie masz krzysiek82 racje, nad tym nie pomyślałem.To w takim razie
    zostaje tak jak jest.

  • 4. Data: 2010-06-15 01:20:52
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > sensu ponieważ:
    >
    > 1. jak nie zrobisz czegoś sam to inni to spird...ą
    > 2. wezmą za to masę kasy i będzie to mało opłacalne.

    dokladnie tak
    zalozenie oddzielne jest nieracjonalnie drogie w porownaniu do wartosci
    samochodu, ww 2 punkty sa jedynymi rozsadnymi

    pozdr

  • 5. Data: 2010-06-15 09:45:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    aroslaw pisze:
    > Hmm, w sumie masz krzysiek82 racje, nad tym nie pomyślałem.To w takim
    > razie zostaje tak jak jest.

    ja teraz jestem na etapie kompletowania klimy do mojej zabawki
    cinquecento sporting ale gdyby nie to, że w to auto inwestuje dla
    przyjemności na pewno bym tego nie robił. Mam już 3/4 części a poszło
    już na to ok 1200zł, liczę się z kosztami na poziomie 2000zł brutto.
    A wiadomo cienias to proste auto, im bardziej skomplikowany pojazd tym
    trudniej.Dodatkowym utrudnieniem jest can, bo pewnie cały body komp do
    wymiany.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-06-15 09:51:33
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik newsy_gazeta napisał:

    > dokladnie tak
    > zalozenie oddzielne jest nieracjonalnie drogie w porownaniu do wartosci
    > samochodu, ww 2 punkty sa jedynymi rozsadnymi
    Masz racje ale z drugiej strony np. Hyundai'e getz, i10, i20, i30 przyjezdzaja do PL
    bez klimy a
    klima w paczce/pudle i dopiero w ASO jest montowana - tak bylo jeszcze rok temu jak
    chcialem kupic
    hultaia :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-06-15 09:54:58
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
> [...]
    > przyjezdzaja do PL bez klimy a klima w paczce/pudle i dopiero w ASO jest
    > montowana - tak bylo jeszcze rok temu jak chcialem kupic hultaia :-)

    hmm ciekawe rozwiązanie stosowali :) widocznie cała instalacja
    elektryczna była już do tego przystosowana.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-15 10:08:44
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > hmm ciekawe rozwiązanie stosowali :) widocznie cała instalacja
    > elektryczna była już do tego przystosowana.
    Pewnie chodzilo o kase (clo/oplaty/itp)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-06-15 10:35:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Pewnie chodzilo o kase (clo/oplaty/itp)
    > pozdrawiam

    Być może ale godzina pracy pracownika też kosztuje, a taki montaż to
    znając życie cały dzień. Chyba, że chłopaki mają wprawę i robią to
    szybciej.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-15 13:00:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-06-15 10:35, krzysiek82 pisze:

    > Być może ale godzina pracy pracownika też kosztuje, a taki montaż to
    > znając życie cały dzień. Chyba, że chłopaki mają wprawę i robią to
    > szybciej.

    Pytanie co tam jeszcze w tych paczkach szło ;-)