  • 191. Data: 2010-06-23 14:53:25
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>
    > No i wyszlo 2.5%, 417tys.
    > Niezly wynik - lepiej niz Pawlak, Olechowski czy Jurek z
    > Lepperem razem wzieci :-)

    Jest jeszcze ciekawiej
    http://wybory.gazeta.pl/wybory/1,106728,8051300,Ile_
    kosztowal_glos_jednego_wyborcy__Pawlaka_11_zl_.html

    Lepper na kampanie wydal 10 tys zl. Ludzie pracowali spolecznie,
    krawaty rozdawali z partyjnego magazynu, innej propagandy poza
    publiczna TV nie byli - i efekt - 4gr/glos.

    Pawlak wydal 3.5mln, a glosow zdobyl niewiele wiecej. 11zl/glos :-)

    Ciekawe ile wydal JKM, ale chyba niewiele :-)

    J.

  • 192. Data: 2010-06-23 15:15:29
    Od: PaPi <...@...3>

    > Taaa, bo nikt oprócz nauczycieli publicznych szkół nie czyta nic
    > związanego z zawodem, ani nie musi się do roboty przygotowywać....

    A najbardziej to sie trzeba naprzygotowywac w podstawowce, w
    szczegolnosci gdy "wyklada sie" WF.
    BTW, ile dni w roku nauczyciel ma wolnych ? Bo jakbym nie liczyl i
    jakich cudow nie dodawal to nijak 28 mi wyjsc nie chce...

  • 193. Data: 2010-06-23 15:19:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > A najbardziej to sie trzeba naprzygotowywac w podstawowce, w szczegolnosci
    > gdy "wyklada sie" WF.

    LOL -faktycznie.

    > BTW, ile dni w roku nauczyciel ma wolnych ? Bo jakbym nie liczyl i jakich
    > cudow nie dodawal to nijak 28 mi wyjsc nie chce...

    Ale piszesz o wolnych jako o dniach, że z łóżka nie musi wyłazić.
    Bo czy np. dzień nauczyciela wf, który rzuci chłopakom piłę i z hasłem
    "grajcie sobie" prowadzi lekcję przez okno z kantorka WF-istów, z pifkiem w
    dłoni, można nie traktować jako dzień wolny?

  • 194. Data: 2010-06-23 15:26:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jak to bez odsetek?
    > Ktoś ma obracać moją kasą przez 35 lat za darmo?
    > Dolicz drugie tyle.

    Takto.
    Jak chcesz z odsetkami to policz utrate wartosci pieniadza.
    Czyli bedziesz mial dwa razy tyle (czyli okolo 300kzl) warte dwa razy
    mniej (czyli warte tyle ile dzisiejsze 150).

    > Jakie 25?
    > Średnia życia faceta w Polsce to jakieś 75 lat, na emeryturę przechodzi
    > się po 65.
    > Z mojej matematyki wychodzi 10.

    Sredni wiek emerytalny w Polsce w roku 2006 wynosil w przypadku mezczyzn
    58 lat. W przypadku kobiet 56 lat.
    http://www.rp.pl/artykul/77701.html

    Przy spodziewanej dlugosci zycia kobiet przechodzacych na emeryture w
    2006 wynoszacym 83 lata daje 27 lat pobierania swiadczen.
    Dla mezczyzn to odpowiednio 76 lat i 18 lat pobierania emerytury.

    > Czyli nawet bez odsetek powinieneś dostawać grubo ponad 1000 zł.

    Nie licz odsetek bo to bez sensu.
    Wychodzi to odpowiedni dla kobiety :
    27 lat to 324 miesiace. 154kzl/324 = 475zl.
    dla mezyczny :
    18 lat to 216 miesiecy. 154kzl/216 = 713zl.

    Srednia emerytura w Polsce pochodzaca z ZUS wynosi 1500 zl...
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/113804,srednia
    _emerytura_wzrosnie_o_74_zl_netto.html

  • 195. Data: 2010-06-23 15:28:43
    Od: PaPi <...@...3>

    > Sytuacja nauczycieli wyglada identycznie od dzisiecioleci, wiec mozna
    > smialo uznac ze wybierajacy ten zawod sa swiadomi jego wad. Zamiast
    > strajkowac i jeczec o zlych warunkach, trzeba bylo sie przekwalifikowac.

    W dzisiejszych czasach praca nauczyciela to jedna z wymarzonych dla
    mlodych kobiet chcacych zostac mamami.

    Masz wolnego srednio liczac 3 miesiace w roku.
    Konczysz prace nie pozniej jak o 13-14.
    Masz pewny powrot do pracy po urlopie wychowawczym.
    Mozesz wziac urlop a wychowanie dziecka.
    Praktycznie dozywotnia gwarancja zatrudnienia.

    Zyc nie umierac.

  • 196. Data: 2010-06-23 15:33:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sredni wiek emerytalny w Polsce w roku 2006 wynosil w przypadku mezczyzn
    > 58 lat. W przypadku kobiet 56 lat.
    > http://www.rp.pl/artykul/77701.html

    Ale ja o odchyłach nie mówię.
    Jasne, że fundowanie wcześniejszych emerytur przerasta każdy system.

> [...]
    > 27 lat to 324 miesiace. 154kzl/324 = 475zl.
    > dla mezyczny :
    > 18 lat to 216 miesiecy. 154kzl/216 = 713zl.

    A nie.
    Dla takich co to 15 lat składają i 27 lat korzystają to może być i 100 zł,
    ich problem.
    Ale dla tych płacących normalnie, ma być tak jak liczyłem.

  • 197. Data: 2010-06-23 17:16:33
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 23-06-2010 o 14:53:25 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://wybory.gazeta.pl/wybory/1,106728,8051300,Ile_
    kosztowal_glos_jednego_wyborcy__Pawlaka_11_zl_.html

    "Krawaty i chusty w barwach Samoobrony, które Lepper rozdawał w czasie
    spotkań z wyborcami, pochodziły z magazynu partii, więc na nie też nie
    wydano pieniędzy."
    Znaczy magazyn partii to takie magiczne urządzenie produkujące darmowe
    krawaty? Ja też takie chcę ;)

    > Ciekawe ile wydal JKM, ale chyba niewiele :-)

    Przecież o tym tez jest w powyższym artykule.

    --
    SW3
    ----